استاندار کرمان گفت:از تهیه و ساخت سریال شهید سلیمانی در کرمان حمایت می‌شود. 
استاندار کرمان گفت:از تهیه و ساخت سریال شهید سلیمانی در کرمان حمایت می‌شود. 
کد خبر: ۱۳۴۸۴۶۲
حمایت از تولید سریال شهید سلیمانی در کرمانبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛استاندار کرمان در نشست با معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما بابیان اینکه امکانات خوبی در استان کرمان برای تولید و ساخت سریال و فیلم وجود دارد و جا دارد سریال شهید سلیمانی نیز در زادگاهش تهیه و تولیدشودافزود: استانداری نیز از این موضوع حمایت می‌کنند وما به دنبال اعلام رسمی کرمان بعنوان پایگاه مقاومت اسلامی هستیم که در این زمینه نیاز به حمایت‌های صدا و سیما هستیم.

علی زینی وند،ادامه داد:در کشور ما مناطقی با ثروت‌های فراوان،اما خالی از سکنه وجود دارد که ظرفیت زندگی بخش زیادی از شهروندان را دارند،از جمله در جنوب کشور که می‌توان با استفاده از اقتصاد دریا پایه چنین ظرفیت‌هایی را تبدیل به قطب‌های درآمدزایی کرد. 

سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما هم گفت:باید یک فیلمنامه خوب برای سریال شهید سلیمانی تدوین شود تا سریالی در شأن این شهید والا مقام تهیه و تولید شود.

مهدی رحمتی،در خصوص سایت جدید صدا و سیمای مرکز کرمان نیز گفت:با پیگیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان این ساختمان در مراحل تکمیل قرار دارد و سازمان صدا و سیما هم برای تکمیل آن پیگیری می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم از انعقاد ۳ تفاهم نامه از جمله تفاهم نامه تکمیل سایت جدید صدا و سیمای مرکز کرمان،توسعه فرستنده‌های دیجیتال و ساخت سریال شهید باهنر بین این مرکز با استانداری کرمان خبردادو افزود:ارتباط خوبی بین این ۲ نهاد وجود دارد.

احمد علیرمضانی،افزود:این ظرفیت وجود دارد سریال شهیدسلیمانی هم در استان کرمان تهیه شود. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها