فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان خبر داد:

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در استان سمنان

کد خبر: ۱۳۴۸۴۶۱

مرتضی عبداللهی فرماندهی سپاه ناحیه  شهرستان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، گفت: تفکر بسیج یک تفکر حق جو و حق طلب است و افتخار ما به عنوان سپاه آن است که در خدمت بسیج هستیم.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان "بسیج پاره تن مردم" افزود:بسیج مجموعه ای از مردم برای مردم است و به تعبیر حضرت آقا همه مردم ایران بسیجی اند.

عبداللهی با بیان اینکه مردم ذینفع تمامی فعالیت های انجام شده  در بسیج هستند، اظهار کرد:همه ملت ایران بسیجی هستند چون هر جا احساس می کنند امنیت و سلامت کشورشان در خطر است وارد صحنه می شوند و بیشترین رزمندگان و شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس نیز از بسیجیان بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با اشاره به اینکه بسیج در کشور جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی و اقتدار این کشورو نمونه موفقی برای الگو گیری سایر کشورهای جهان است، بیان کرد: در کشور هر جا که با مشکلی مواجه شده ایم مداخله بسیج سبب حل آن مشکل شده است.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال هفته بسیج به صورت محله محور انجام می شود، اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که مسجد از یک مکان چهار دیواری بیرون آید و به مشکلات کل محله رسیدگی کند.

عبداللهی با اشاره به اجرای 50 عنوان برنامه در غالب 1هزار و 400 فعالیت در هفته بسیج امسال، گفت: 12 برنامه به صورت شاخص اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین را از جمله برنامه های شاخص این هفته برشمرد و افزود: سمنان در روز شنبه 29 آبان در قالب رزمایش جهادگران، میزبان برنامه ملی و کشوری خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری 7 یاد واره شهدا در قالب" آبروی محله" در محلات مختلف سمنان در هفته بسیج، بیان کرد: همایشی همراه با رونمایی کتاب و تجلیل از پایگاه های برتر علمی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

عبداللهی از اجرای برنامه های متنوع و مختلف در هفته بسیج خبر داد و افزود: برنامه تجلی حضور،میثاق با شهدا،رزمایش اقتدار، همیشه در اوج، محفل انس، طلایه داران عشق، میثاق با ولی، ایستگاه حضور و.. از جمله این برنامه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای عرصه نشاندن فعالیت های بسیج و تبیین چهره واقعی آن در برابر تحریف دشمن است، گفت: ویژه برنامه روز بسیج با عنوان " میقات صالحین" در روز جمعه 5 آذر با حضور پایگاه های مقاومت بسیج در مصلی بزرگ سمنان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها