معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سپاه آذربایجان غربی با تدارک 3600 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

 معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 184عنوان برنامه بالغ بر 3600برنامه در طول هفته بسیج و با شعار بسیج پاره تن مردم است برگزار می‌شود که در این زمینه نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۳۴۸۴۰۸
سپاه آذربایجان غربی با تدارک 3600 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رودبه گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ،معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج گفت  : ١٨۴ عنوان برنامه بالغ بر ٣۶٠٠ برنامه در طول هفته بسیج و با شعار " بسیج پاره تن مردم است اجرا می شود . 

سرهنگ تقی نجمی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح ٧٠ پروژه های عمرانی با اعتبار ١٧٠ میلیارد ریال ،نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب،  آغاز پویش نذر خون، برگزاری چندین نمایشگاه و تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی در طول گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

وی ادامه داد : اعزام و ویزیت رایگان خدمات پزشکی و درمانگاه های مربوطه، رزمایش سراسری ثامن، جشنواره سراسری مالک اشتر ، رزمایش اقتدار بسیج ، همایش سران و عشایر، همایش الگوی زن،اجرای واکسیناسیون همگانی، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری میزهای خدمت، آزادسازی ١٧۶ نفر زندانی جرایم غیرعمد با کمک حدود ۵ میلیارد تومانی، نشست های روشنگری،  تامین جهیزیه و غیره از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج می باشد.

تقی نجمی نقش رسانه را در تبیین عملکردهای بسیج و شناساندن محرومیت‌ها برای حضور پررنگ نیروهای جهادی در مناطق مختلف استان مهم تلقی کرد و گفت:  حضور رسانه‌ها به صورت تکلیف محوری هم‌پای سپاه و بسیج در برنامه‌های مختلف، در راستای رسیدگی به مطالبات مردم بسیار ارزشمند است.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان ارومیه خبر داد و  گفت:  با توجه به اینکه در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در برگزاری مراسمات محدودیت‌های بسیاری داشتیم اما امسال با تلاش کادر درمان و اجرای طرح‌هایی نظیر طرح غربالگری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین به دلیل واکسینه شدن حدود 80 درصد از مردم موفق به دریافت مجوزهای لازم از ستاد کرونا شدیم و به لطف خداوند برنامه‌های هفته بسیج به صورت گسترده البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ارومیه و استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان به نامگذاری روزهای هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج - اقتصاد مقاومتی، بسیج - علم و پژوهش، بسیج - عدالت و مبارزه با فساد، بسیج - عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج - استقلال و آزادی، بسیج و سبک زندگی و بسیج - معنویت و اخلاق با هدف ترویج فرهنگی بسیج در ابعاد مختلف جامعه به ترتیب
به عنوان شعارهای روزانه در هفته گرامیداشت بسیج مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها