مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین

احداث ۱۸ واحد تجاری جدید در مهرگان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با احداث ۱۸ واحد تجاری در ناحیه شهری مهرگان نیاز‌های ساکنان برای تامین ارزاق عمومی برطرف می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با احداث ۱۸ واحد تجاری در ناحیه شهری مهرگان نیاز‌های ساکنان برای تامین ارزاق عمومی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۲۵

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،در جلسه بررسی مشکلات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در خصوص طرح حصار کشی و ایمن سازی کانال مادر در جنوب ناحیه شهری مهرگان، طرح اصلاح هندسی میدان ورودی ناحیه شهری مهرگان و طرح ساماندهی و اصلاح ورودی شهر محمدیه از جاده قدیم مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به زودی ۱۸ قطعه زمین که کارشناسی آن به اتمام رسیده به مزایده گذاشته می‌شود و برندگان مزایده نسبت به ایجاد واحد تجاری اقدام می‌کنند تا ساکنان این ناحیه بتوانند نیاز‌های خود را تامین کنند.

هاشمی افزود:از تمام ظرفیت‌ها برای بهبود خدمات و امکانات در مهرگان استفاده کرده ایم و بر اساس ماموریت تعیین شده آنچه در توان داریم به شهرداری و دیگر ادارات خدمات رسان برای بهتر شدن شرایط زندگی کمک کرده ایم.

او اضافه کرد: برای ارائه خدمات بیشتر توسط شهرداری محمدیه به ساکنان مهرگان سهم ۱۰ درصدی لحاظ شده و بابت آن زمین‌هایی به شهرداری واگذار شده تا از فروش آن‌ها نسبت به ایجاد امکانات و ارائه خدمات مطلوب تر اقدام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص مشکلات دست فروشان و کسبه محلی در مهرگان گفت: خود را خادم مردم می‌دانیم و برای جلب رضایت ساکنان این ناحیه تلاش می‌کنیم و هرگز مخالف کسب و کار نیستیم، ولی متاسفانه عده‌ای بدون مجوز اقدام به ایجاد محل کسب کار کرده اند که تخلف است و بایستی از شهرداری یا راه و شهرسازی مجوز بگیرند تا نسبت به مکان یابی بر اساس ضوابط شهری اقدام شود.

هاشمی تصریح کرد: اگر قرار است بازارچه احداث شود باید از مسیر قانونی باشد تا بی نظمی ایجاد نشود و اداره راه و شهرسازی هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.

این جلسه با حضورعلی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، یدالله ملکی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، علی رحمانی معاون سازمان برنامه و بودجه استان، هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای، مصطفی صالحی مدیرکل امور شهری استانداری، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه محمدیه، عزیزی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان البرز، محمد پیری شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه درسالن همایش شهرداری محمدیه برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها