استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

۲ مدیرکل استانداری آذربایجان‌غربی منصوب شدند

استاندار آذربایجان غربی طی احکامی جداگانه سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری این استان را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۸۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، منصور میرزایی را به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری استان منصوب کرد.
 
در حکم صادره سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی آمده است: جناب آقای منصور میرزایی نظر به تعهد، سوابق خدمتی و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق، موفق و موید باشید.
 
همچنین استاندار آذربایجان غربی در حکمی دیگر "نیر الهامی صوفیانی" را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری این استان منصوب کرد.
 
در حکم سرپرست دفتر امور زنان و خانواده  استانداری آذربایجان غربی آمده است: نظر به تعهد و سوابق خدمتی و تجربیات سرکار عالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی منصوب می شوید.
 
در ادامه این حکم آمده امید است: با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق، موفق و موید باشید.
 
پیش از این رسول مقابلی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی و پریسا علیلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری این استان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها