سی و سومین سالگرد شهادت صادق گنجی، امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برازجان برگزار می گردد؛

شهید صادق گنجی؛سفیر بیداری اسلامی

تشریح برنامه های هفته کتاب در دشتستان؛

اجرای بیش از 80 برنامه فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه ها

به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی ، بیش از 80 برنامه فرهنگی و کتابخوانی در کتابخانه های دشتستان اجرا می شود .
کد خبر: ۱۳۴۷۵۳۱

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مجتبی عباسی رئیس اداره کتابخانه های عمومی دشتستان در این باره گفت : هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آگاه‌سازی مردم از خدمات کتابخانه‌هاست لذا ویژه برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه های عمومی از ۲۴ آبان ماه جاری آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد .

عباسی گفت : شعار هفته کتاب امسال جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم می باشد و در این مدت بیش از 80 برنامه در کتابخانه های دشتستان اجرا خواهد شد .

وی گفت : عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی ، نشست کتابخوان کتابخانه ای ، کارگاه آموزشی ، نمایش نامه خوانی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ویژه کودکان از جمله این برنامه هاست .

عباسی ادامه داد : از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، جلسات نقد و رونمایی کتاب ، جمع‌خوانی کتاب و برگزاری محافل ادبی است .

رئیس اداره کتابخانه ای دشتستان افزود : در هفته کتاب جشنواره اهدای کتاب به کتابخانه‌ها را نیز داریم که در این راستا مردم خیّر و فرهنگ دوست دشتستان می‌توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه‌ها سهیم شوند .

عباسی گفت: در حال حاضر همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان باز است و همه فعالیت‌ها در آنها در حال انجام است و هیچ منعی به لحاظ حضور اعضا وجود ندارد .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها