به گزارش جام جم آنلاین خراسان شمالی؛ دکتر محمد وحیدی با انتقاد از تاخیر در تعیین استاندار خراسان شمالی گفت: برخی پدرخوانده های پایتخت نشین گزینه هایی را برای استانداری معرفی می کنند که در حد فرمانداری هم نیستند و آیت الله رییسی باید اجازه ورود به این افراد را ندهد.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۹۲

رئیس جمهور اجازه ورود پدرخوانده ها در انتصاب استاندار را ندهد .عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با اشاره به جلسه اخیر ۵۰ نماینده مجلس با وزیر کشور اذعان داشت: از سردار وحید خواستم برای تسریع در انتصاب استاندار بومی خراسان شمالی اهتمام بیشتری را لحاظ کند.

 وحیدی گفت: نظر نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس خبرگان استان، نهادهای انقلابی، مجمع نمایندگان و ستادهای مردمی رئیس جمهور بر انتصاب استاندار بومی توانمند دلالت دارد.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی اظهارداشت: ۱۸ سال از زمان تاسیس استان می گذرد و دولت باید سایه مدیران پروازی و رزومه ساز را از سر استان کم کند.

وی با بیان اینکه آقای رییسی بیشترین رای را به نسبت مشارکت و جمعیت از استان خراسان شمالی اخذ کرده افزود: این حق مردم ما نیست که در شاخص های فلاکت و تورم رتبه های بالای کشور را داشته باشیم و با این وجود کرسی استانداری را به فردی غیرتوانمند و بدون تسلط بر استان تعلق دهیم.

نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس بیان داشت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و استاندار بعدی بایستی فردی توانمند و با توان برنامه ریزی اقتصادی و انقلابی باشد و اینکه از چه جنسی است و از کدام ارگان و نهاد می آید مهم نیست.

وحیدی افزود: در دولت اول روحانی با اینکه وی رای بالایی در خراسان شمالی نداشت اما از گزینه بومی برای تصدی استانداری استفاده نمود و اکنون به طرق اولی استاندار خراسان شمالی باید از بین گزینه های بومی و توانمند استان منصوب شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها