پابه‌پای ما به کرمانشاه بیایید تا ظرفیت‌های بی‌نظیر استانی که بالاترین نرخ بیکاری را در کشور دارد، ببینید و مبهوت این تناقض شوید

گشتی در سرزمین شوالیه آواز ایران

سرهنگ "سمین فلاحی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مبنی بر فعالیت عده ای در کار توزیع مواد در شهرک بسیج کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۳۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: با تلاش ماموران 20 کیلوگرم تریاک کشف و 7 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی منزل محل تردد خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته 20 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و 7 نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه همچنین توقیف 2 دستگاه خودرو سواری متعلق به خرده فروشان و انتقال آن ها به پارکینگ خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان امسال بالغ بر 2 تن و 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که حدود 2 تن و 170 کیلوگرم بوده 28 درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ فلاحی در پایان یادآوری کرد: طی این مدت بالغ بر 2 هزار و 200 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و حدود یک هزار و 700 معتاد نیز از سطح شهرهای استان جمع آوری شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها