مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبرداد:

برگزاری مانور ترکیبی دفاع از مقر،آلودگی آب شرب،حمله سایبری و قطع سیستم های ارتباطی در شرکت گاز استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برگزاری مانور ترکیبی دفاع از مقر، قطعی آب شرب و حمله سایبری و قطع سیستم های ارتباطی در این شرکت خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از برگزاری مانور ترکیبی دفاع از مقر، قطعی آب شرب و حمله سایبری و قطع سیستم های ارتباطی در این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۵۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،در تشریح این خبر افزود:با توجه به اینکه حملات سایبری امروزه نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده است،بنابراین تقویت تیم های مدیریت حوادث یکی از کارهایی است که باید بیش از پیش به آن اهمیت داد.

وی ادامه داد:از آنجایی که تجربه نشان داده است ناکارآمدی در تیم های مدیریت حادثه می تواند به وخامت اوضاع دامن بزند،بنابراین این امر را بر خودواجب دانستیم تا با برگزاری مانور، میزان آمادگی نیروهای شرکت گاز استان کرمان را سنجیده و به نقات قوت آنها بیافزاییم.

به گفته فلاح این مانور در دو مرحله اجرا شد که مرحله اول توسط حراست شرکت گاز استان کرمان با محوریت حمله در مقر و قطعی آب شرب و مرحله دوم توسط واحد فناوری و اطلاعات این شرکت با محوریت حمله سایبری و قطع سیستم های ارتباطی برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت:از اهداف مهم برگزاری مانور دفاع در مقر نیز می توان به بالا بردن آمادگی و حساسیت کارکنان به ویژه پرسنل حراست،همچنین ایجاد هماهنگی واحدها در مقابل بحران و شرایط اضطراری و شناسایی نقاط قوت و ضعف پرسنل اشاره کرد.

فلاح افزود:خدا را شاکریم که شرکت گاز استان کرمان در رابطه با مدیریت حادثه از آمادگی مطلوبی برخوردار است و تیم های ما به خصوص همکاران محترم حراست امروز نشان دادند در ایجاد نظم و کنترل شرایط بحرانی و اغتشاش به خوبی وارد عمل شده و آمادگی لازم را دارند.

وی در پایان جلوگیری از قطعی گاز و رسیدگی به شکایات و درخواست های مردم شریف استان کرمان یکی از وظایف مهم شرکت گاز استان کرمان دانست و گفت:تلاش همه ی نیروهای شرکت گاز استان کرمان بر این است که با یاری خداوند بتوانیم در این خصوص با تمام توان خدمت رسان همه ی مشترکین عزیز باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها