مدیرعامل شرکت گاز اعلام کرد:

گازرسانی به1433 روستای استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت:روند گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون 1433روستا در این استان گازدار گردیده اند.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛منوچهر فلاح،در تشریح این خبر افزود:طبق آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت ملی گاز ایران شرکت گاز استان کرمان توانسته است با عملکرد مطلوبی در امر گازرسانی به روستاها جزو استان های برتر باشد.

به گفته وی در حوزه گازرسانی به روستاهای استان کرمان 3343 روستا واجد الشرایط گازرسانی هستند که از این تعداد 1433 روستا،تاکنون گازدارشده و  350 روستا،در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد:گفتنی است 570 روستا از سال 97 تا پایان سال 99 یعنی تنها در مدت 2 سال گازدار گردیده اند که با توجه به کل روستاهای گازدار شده فعلی،عملکرد گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت 40 درصدی برخوردار می باشد و این در صورتی است که از زمان تاسیس شرکت در سال 1372 تا سال 97 تنها 7 درصد پیشرفت حاصل شده است.

فلاح،با اشاره به اینکه استان کرمان توانسته است با این میزان ترقی در امر گازرسانی به روستاها از رتبه برتر گازرسانی در کشور برخوردار شود،بیان کرد:شرکت گاز استان کرمان در سال های پیش رو قطعا دستاوردهای بیشتری خواهد داشت و برنامه ریزی ما به گونه ای است که انشاالله تا پایان سال جاری بیش از 87 درصد مردم شریف استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها