با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز، 2 سارق حرفه ای و سابقه دار خانه در سطح شهر کرج دستگیر و در تحقیق از آنها 7 فقره سرقت منزل کشف شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۱۵

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خانه در مناطق مرکزی شهر کرج که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کرده بودند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای تحقیقات کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه ای منزل را در این سرقت مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: پس از انتقال سارق به پلیس آگاهی، متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 7 فقره سرقت منزل با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهر کرج، ادامه داد: با اقدامات کارآگاهان، خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی جهت بازگرداندن اموالشان به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که می تواند هرگونه جرمی را با اقدامات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن کشف و مجرمان را دستگیر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها