سرپرست شهرداری برازجان اظهار داشت ؛

توسعه‌ی متوازن شهری و رسیدگی به همه‌ی مناطق شهر

کوچه‌های ۷ و ۹ خیابان زنده‌یاد هاشمی ساماندهی می‌شود
کد خبر: ۱۳۴۶۶۲۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ توسعه‌ی متوازن شهری و رسیدگی به همه‌ی مناطق شهر یکی از رسالتهای مهم مجموعه‌ی مدیریت شهری است که عدم اجرای صحیح آن در طولانی‌مدت می‌تواند زمینه‌ساز شکافهای عمیق اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شود. موضوعی که طبیعتا موجب بر هم خوردن تعادل اجتماعی گردیده و بستر را برای بسیاری از نابسامانیها فراهم خواهد ساخت.

مهندس امرالله عباسی سرپرست شهرداری برازجان با تاکید بر نگاه ویژه‌ی مجموعه‌ی مدیریت شهری برازجان به هماهنگ‌سازی فعالیتهای عمرانی و اجتماعی شهرداری در مناطق مختلف شهر می‌گوید: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با نگاهی عادلانه به مناطق مختلف شهری، نگاه ویژه‌ای نیز به ارائه‌ی خدمات مطلوب و تامین زیرساختهای توسعه در مناطقی از شهر که تا کنون کمتر در مسیر توسعه بوده‌اند داشته باشیم.

مهندس عباسی می‌افزاید: با همراهی و همدلی همکاران عزیزمان در مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم از همه‌ی فرصتهای موجود استفاده کنیم تا کمتر شاهد هدر رفت زمان و سرمایه‌‌های مردم باشیم. در همین راستا و در پی درخواستهای ساکنین گرانقدر خیابان مرحوم هاشمی واقع در کوی فرهنگیان ضمن بازدید از این محله و احصاء چالشهای عمرانی موجود، عملیات ساماندهی حدفاصل کوچه‌های ۷ تا ۹ خیابان هاشمی در مجاورت سالن ورزشی امام رضا (ع) در کمترین زمان ممکن آغاز شد که به همت همکاران پرتلاشمان در حوزه‌های عمرانی و اجرائی شهرداری با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

سرپرست شهرداری برازجان درخصوص وضعیت فعلی این پروژه گفت: با تلاشهای صورت گرفته عملیات پاکسازی و تسطیح انجام گرفته و همکاران تلاشگرمان در حال انجام مراحل زیرسازی و آماده‌سازی آن برای آسفالت این محل هستند.
امید می‌رود فعالیتهای جهادی این چنینی که می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت مناطق کمتر توسعه یافته‌ی شهری ایفا کند همچنان ادامه یابد و شاهد افزایش پروژه‌های عمرانی در این مناطق شهرمان باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها