خرید و فروش پنت هاوس؛ مروری بر زوایای پنهان ماجرا!

خرید پنت هاوس و سکونت در آن می‌تواند تجربه متفاوتی را از شهرنشینی نصیبتان کند. اگر تا مدتی قبل، خرید ویلا یک ترند در بازار املاک محسوب می‌شد، حالا شرایط عوض شده؛ حالا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که خانه‌ای در دل ابرها داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۸۲
 
خرید و فروش پنت هاوس؛ مروری بر زوایای پنهان ماجرا!
 
به این ترتیب، سیل تقاضا برای خرید ویلا کاهش نسبی یافت و پنت هاوس، به کانون توجه بازار تبدیل شد. آیا شما هم به خرید پنت هاوس فکر می‌کنید؟ بسیار هم عالی! ولی باید قبل از آغاز مسیر از چالش‌ها و ملاحظاتی که بر سر راهتان قرار دارند، آگاه شوید. ما در این مقاله مهم‌ترین نکات را درباره خرید و فروش پنت هاوس با شما همراهان ارجمند در میان می‌گذاریم.
 


خرید پنت هاوس؛ دلایلی که واقعاً وسوسه‌انگیز هستند!


اگر برای خرید پنت هاوس پول کافی داشته باشید، مطمئناً می‌توانید سبک زندگی منحصربه‌فردی را تجربه کنید. با انجام این کار، شما ساکن لاکچری‌ترین واحد یک مجتمع آپارتمانی خواهید شد. واحدی که بسیاری از افراد، حسرت سکونت در آن را می‌خورند. از بالانشینی و کلاس زندگی در پنت هاوس اگر بگذریم، از مزایای دیگر آن نمی‌توانیم چشم‌پوشی کنیم.

با خرید پنت هاوس و اقامت در بلندترین نقطه ساختمان، هر لحظه می‌توانید از تماشای چشم‌انداز محیط اطراف لذت ببرید. این بالانشینی، آرامش کم‌نظیری را نصیبتان می‌کند؛ چراکه به دلیل ارتفاع از سطح زمین، از گزند حشرات، آلودگی صوتی و البته گردوخاکی که به‌واسطه تردد عابران و وسایل نقلیه به هوا بلند می‌شود، در امان خواهید بود. با خرید پنت هاوس، از امکانات ویژه‌ای برخوردار می‌شوید که حق استفاده از آن‌ها می‌تواند فقط در انحصار شما باشد. استخر، سونا، سالن بدن‌سازی و جکوزی از هیجان‌انگیزترین این امکانات رفاهی به شمار می‌روند. بهره‌مندی از فضای باز را از یاد نبرید. این فضای باز، فرصت فوق‌العاده‌ای را جهت پیاده‌سازی ایده‌های بکر دکوراتیو در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این فضا طرح‌هایی مثل روف گاردن را اجرا کنید؛ یا با اجرای پارتیشن شیشه‌ای آن را به محیطی بی‌نظیر برای تفریح و میزبانی از میهمانانتان تبدیل نمایید.

باور کنید از مزایای خرید پنت هاوس، هر چه بگوییم کم گفته‌ایم! بااین‌حال، اگر می‌خواهید یک پنت هاوس استاندارد را با مناسب‌ترین قیمت ممکن بخرید، باید شرایط بازار را بدانید. با وجود اینکه قیمت پنت هاوس، مهم‌ترین چالش در مسیر خرید آن است، اما نکات دیگری نیز وجود دارند که نباید از آن‌ها غافل باشید.
 

خرید و فروش پنت هاوس؛ مروری بر زوایای پنهان ماجرا!


قیمت پنت هاوس؛ گران و با روند افزایشی!


اگر اهل فیلم و سریال باشید، حتماً دیده‌اید که بسیاری از خانواده‌های ثروتمند، در پنت هاوس سکونت دارند. بنابراین بالا بودن قیمت پنت هاوس، نباید سورپرایزتان کند. پنت هاوس‌ها واحدهای لوکسی هستند که برای زندگی کردن در آن‌ها باید دست‌ودل‌بازتر پول خرج کنید!

بنا به یک قانون نانوشته، قیمت پنت هاوس می‌تواند 5 تا 30% بیشتر از سایر واحدهای آپارتمانی باشد. به‌هرحال بهره‌مندی از مزایای سکونت در پنت هاوس، بی هزینه نیست و درواقع همین مزایا، پنت هاوس را به یک واحد یونیک تبدیل کرده‌اند. هم‌زمان با افزایش قیمت املاک که ظاهراً سرِ باز ایستادن هم ندارد، قیمت پنت هاوس نیز به‌طور مستمر بالا می‌رود. اما نکته‌ای که می‌تواند این افزایش قیمت را تشدید و تسریع کند، وضعیت خاص بازار پنت هاوس است.

شاید با خود بگویید مگر چه وضعیتی بر بازار پنت هاوس حاکم است؟! آنچه این بازار را از بازارهای دیگر در حوزه املاک متمایز می‌نماید، وضعیت عرضه و تقاضاست. در این بازار، افزایش عرضه بسیار کمتر از افزایش تقاضاست. در هر شهر، تعداد محدودی پنت هاوس وجود دارد و این در حالی است که تقاضا برای خرید پنت هاوس، سیر صعودی دارد. حتی اگر اراده‌ای هم برای پاسخگویی به این سیل تقاضا وجود داشته باشد، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضای پنت هاوس امری محال به نظر می‌رسد. چراکه ساخت پنت هاوس با ساخت واحدهای معمول آپارتمانی متفاوت بوده و از امکان‌سنجی و ملاحظات فنی خاصی تبعیت می‌کند. بنابراین با ادامه این روند، افزایش قیمت پنت هاوس با شیب تُند و متعاقباً سخت‌تر شدن خرید آن به لحاظ مالی، چندان دور از ذهن نیست.

جنبه مهم دیگری که باید آن را مورد توجه قرار دهید، جزئیات حقوقی و فنی در خرید پنت هاوس است. بسیاری از پنت هاوس‌هایی که در بازار، معامله یا پیشنهاد می‌شوند، فاقد خصوصیات یک پنت هاوس استاندارد هستند. علاوه بر این، استفاده از امکاناتی مثل استخر و سالن بدن‌سازی، در برخی پنت هاوس‌ها حالت انحصاری ندارد. یعنی علاوه بر مالک پنت هاوس، سایر واحدها نیز واجد حق استفاده از آن‌ها هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید پنت هاوس دلخواهتان را خریداری کنید، باید قبل از معامله، همه جوانب را بسنجید؛ یا به قول گفتنی، مو را از ماست بکشید!
 
 

خرید و فروش پنت هاوس؛ مروری بر زوایای پنهان ماجرا!


محمد رحیمی، گره‌گشای معادلات پیچیده‌ی پنت هاوس را می‌شناسید؟!


تصمیم‌گیری درباره خرید پنت هاوس به معنای عزم شما برای تجربه یک زندگی بهتر است. ولی گران بودن قیمت پنت هاوس و همین‌طور چالش‌های خرید آن شاید کمی مرددتان کرده باشد! اما تا وقتی بتوانید از افراد کاربلدی مثل مهندس محمد رحیمی کمک بگیرید، نباید به تصمیمتان شک کنید.

محمد رحیمی، نامی پرآوازه در بازار خرید و فروش پنت هاوس است. فردی که تا امروز به تعداد زیادی از خریداران و فروشندگان در انجام معاملات رضایت‌بخش کمک کرده است. بسیاری از خریداران، پنت هاوس ایده‌آلشان را در سایه مشاوره‌ها و پیشنهادهای مهندس رحیمی پیدا کرده‌اند. آن‌ها توانسته‌اند دقیقاً همان واحدی را بخرند که مدت‌ها در جستجوی آن بودند. اینکه هدفتان از خرید پنت هاوس، سکونت در آن یا سرمایه‌گذاری باشد، تفاوتی ندارد. دانش، تجربه و قدرت تحلیل مهندس محمد رحیمی در هر حالتی، راهنمای معتمد شما در این مسیر خواهد بود. اگر هم به‌عنوان مالک، خواهان فروش پنت هاوس هستید، ارتباطات گسترده آقای محمد رحیمی در بازار به کمکتان می‌آید. این ارتباطات، زمینه‌ای مساعد را برای یافتن بهترین مشتریان ممکن فراهم می‌سازد. مشتریانی که مِلک ارزشمندتان را به قیمت واقعی‌اش خواهند خرید.

کارنامه حرفه‌ای مهندس محمد رحیمی در زمینه مشاوره خرید و فروش پنت هاوس، بسیار درخشان است. آن‌قدر درخشان که بعضاً از ایشان با نام « آقای پنت هاوس » یاد می‌کنند. ایشان در کنار ارائه مشاوره، مدیریت پلتفرم پنت هاز را نیز بر عهده دارند. پلتفرمی که با ارائه یک بانک اطلاعاتی غنی به کاربران، فرایند خرید، فروش و همین‌طور رهن و اجاره پنت هاوس را ساده می‌کند. به‌طور کلی، برای دریافت هر خدماتی در حوزه پنت هاوس می‌توانید از مشاوره‌های آقای محمد رحیمی و پلتفرم پنت هاز بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت پنت هاز به نشانی که در زیر آمده بازدید کنید.
 

اطلاعات تماس مجموعه پنت هاز

09121509516 – 88492313 – www.penthuzz.com  
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها