دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: طبق گزارش نهاد‌های فنی پروژه پل قدس اردبیل ایراد فنی غیرموجه ندارد و این موضوع به اثبات رسیده است.
کد خبر: ۱۳۴۶۴۳۳
ایراد فنی غیرموجه در پل قدس اردبیل وجود نداردبه گزارش جام جم آنلاین اردبیل سیدعبدالله طباطبایی امروز در بازدید از پروژه پل قدس با تأکید بر لزوم رعایت مباحث فنی و استاندارد‌های طراحی و ساخت از سوی پیمانکار، توصیه و نکات لازم جهت ایجاد تسریع در روند عملیات عمرانی فاز‌های لوپ در حال اجرای پروژه را به پیمانکار یادآوری کرد.
وی همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی شهردار و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح، گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مکاتباتی که با نهاد‌های فنی مرتبط با دستگاه قضائی در این مدت انجام داده‌ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجود ندارد و انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا ۳۰ آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا ۲۰ آذرماه به اتمام برساند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها