گردشگری به سبک نوین

همانطور که صنایع بزرگ به سرعت در حال گسترش خدمات آنلاین و دیجیتال می¬باشند؛ صنعت گردشگری نیز با حضور شرکت¬های فعال و ارائه خدمات گردشگری به سبک نوین در حال ایجاد تغییرات بزرگ در جهت رفاه و آسایش گردشگران در بستر دیجیتال است. در این گزارش سعی شده است تا یکی از مجموعه‌های برتر این صنعت که در حوزه رزرواسیون آنلاین هتل و انواع اقامتگاه فعالیت دارد، به صورت دقیق بررسی و معرفی شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۳۹۸

گردشگری به سبک نوین

 

با سفربازی گردشگری را از خانه شروع کنید...


مجموعه همیار‌گشت ‌سفربازی در سال 1392 راه اندازی شد و فعالیت‌های آن در ابتدا به طور کلی شامل خدمات آژانس هواپیمایی بوده و در سال 1398 سفربازی به صورت رسمی شروع به فعالیت در حوزه‌ی رزرواسیون آنلاین هتل و ارائه‌ی خدمات هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سطح کشور کرده است. این مجموعه تاکنون با بیش از 4000 هتل، ویلا، آپارتمان، بومگردی و کلبه همکاری کرده‌ و مسافرین از خدمات طیف گسترده‌ای از هتل و انواع اقامتگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند. از نکات جذاب سامانه سفربازی اجاره‌ی یات در جزیره‌ی کیش است.
 


قدم های محکم و هدفمند


این مجموعه بزرگ در حال حاضر متشکل از نیروهای متخصص و فعال است که در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند. تیم فنی، تیم مارکتینگ، تیم پرایسینگ، تیم پشتیبانی و تیم قرارداد.

با وجود حضور رقبای مطرح در این عرصه، حضور حرفه‌ای سفربازی در صنعت گردشگری و به صورت خاص در حوزه‌ی رزرواسیون آنلاین هتل و اجاره ویلا مبتنی بر بروز بودن قیمت‌ها بوده‌ که این خود یکی از بزرگترین مزیت‌های این شرکت محسوب می‌شود. در این مجموعه تلاش شده‌ است تا بروزترین قیمت‌ها در مناسبت‌ها و ایام تعطیل به مسافرین پیشنهاد شود تا امکان لذت بردن از سفر در بهترین شرایط برای همه فراهم باشد.

روند درخواست رزرو اقامتگاه در سفربازی فرایند آسانی دارد. بعد از ثبت درخواست رزرو هتل یا اقامتگاه توسط مهمان، پیامکی به میزبان داده‌ می‌شود تا از شرایط هتل یا اقامتگاه اطمینان حاصل شود و اگر میزبان به هر دلیلی پاسخگوی پیامک نباشد، پشتیبانی درخواست رزرو را پیگیری و مهمان را از شرایط رزرو مطلع می‌کند.

درصورتی که اقامتگاه مورد نظر مهمان پر باشد، پشتیبانی سفربازی اطلاعاتی در مورد اقامتگاه مورد نیاز مهمان اعم از محدوده قیمت، لوکیشن، تعداد نفرات و دیگر فیلترهای مورد نظر مهمان را می‌گیرد و لینک اقامتگاه‌های پیشنهادی را برای مهمان ارسال می‌کند.
 
گردشگری به سبک نوین

سفربازی برای همراهی بیشتر با مسافرین شرایط لغو هتل یا اقامتگاه‌ها را در چهار سطح پیش بینی کرده‌ است. شرایط آسان، متعادل، سخت و خاص.

شرایط آسان؛ اگر قبل از شروع اقامت مهمان، لغو رزرو انجام شود، بدون کسر هزینه وجه به مهمان بازگشت داده می‌شود.

شرایط متعادل؛ تا 72 ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو رایگان است اما کمتر از 72 ساعت مانده تا روز شروع اقامت مبلغ اولین شب رزرو به عنوان خسارت از مهمان دریافت می‌شود.

شرایط سخت؛ در صورت لغو رزرو در هر زمانی کل مبلغ رزرو به عنوان خسارت دریافت می‌شود.

شرایط خاص؛ به این معناست که در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد.

وب‌سایت سفربازی برای آسان‌تر کردن فرایند سفر که با دغدغه اقامت همراه است ویژگی‌هایی در پلتفرم خود قرار داده است، نظیر؛

·         امکان پیدا کردن اقامتگاه‌های اطراف من

·         چت آنلاین با میزبان و امکان پرسش و پاسخ

·         امکان فیلتر گذاشتن برای بهتر پیدا کردن اقامتگاه مورد نظر

·         امکان چک کردن تقویم و دیدن قیمت‌های هر روز اقامتگاه مورد نظر

·         دیدن موقعیت مکانی اقامتگاه

·         لیست امکانات اقامتگاه

·         امکان اشتراک گذاری اقامتگاه‌ها

·         امکان قرار دادن اقامتگاه‌ها در لیست مورد علاقه‌های کاربر

·         امکان میزبان شدن و کسب درآمد
 
گردشگری به سبک نوین

هدف ما در سفربازی پشتیبانی مهمانان از لحظه‌ی آغاز تا پایان سفر است، پاسخگویی به موقع و در کمترین زمان ممکن، پیدا کردن و پیشنهاد دادن بهترین اقامتگاه‌ها متناسب با نیازمندی‌های مهمانان و حفط منافع طرفین.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‎‌های سامانه سفربازی، امکان میزبان شدن و کسب درآمد است. در هر شهر و روستایی که هستید تنها کافیست که در سایت سفربازی در بخش میزبان شو ثبت نام کنید.

برای مطلع شدن از بهترین نقاط گردشگری کشور می‌توانید به مجله‌ی سفربازی سری بزنید و برای سفر خودتان بهترین مقصد را انتخاب کنید.

شبکه‌های اجتماعی سفربازی را نیز از دست ندهید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید اطلاعات خود را بروز کنید.

در نهایت؛ سعی مجموعه این است که با تلاش روزافزون امکان برخورداری از امکانات با کیفیت در طول سفر را برای مهمانان فراهم کند و تحولی هر چند کوچک در صنعت گردشگری کشور ایجاد کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها