رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد، گفت: ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه‌ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۲۳۳

به گزارش جام جم آنلاین- آئین تکریم و معارفه رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با حضور احمدرضا بهرامی سامانی رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، عبدالرضا علیمحمدی نافچی دادستان مرکز استان،حمیدرضا حیدری مدیر کل زندان های استان در محل سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد

در این مراسم احمدرضا بهرامی سامانی رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان با اشاره به رسالت دستگاه قضا برای خدمت رسانی به شهروندان، دادگاه و دادسرا را به مثابه ید واحده ای دانست که با گره گشایی از کار مردم موجبات پیشبرد و تعالی اهداف عالیه نظام را فراهم می آورند. وی با تأکید بر اینکه معیار در دستگاه قضا باید تکریم و خدمت به مردم باشد اظهار کرد: ما هرچه داریم از این مردم است و جایگاهی نیز که امروز در آن قرار گرفته ایم به لطف همین مردم محقق شده است و به پاسداشت این لطف بزرگ باید تمام قد خدمتگزار مردم باشیم.

ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد  و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می شود

بهرامی سامانی با بیان اینکه ارتباط خوب و مستمر مسئولان قضایی با مردم موجب تقویت اعتماد عمومی و زمینه ‌ساز شناسایی و رفع اشکالات در دستگاه قضایی می شود گفت: دیدارهای مردمی مسئولان دستگاه قضا نه تنها موجب رفع سریعتر مشکلات مردم می شود بلکه کنترل و نظارت مدیران بر سیستم و مجموعه قضایی را نیز بالاتر برده و به نوعی موجب ارتقاء سطح کارآمدی دستگاه قضا می گردد.

 

رئیس کل دادگستری استان در ادامه : به موضوع حق تسری فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه و نیز حق وکالت قضات پس از بازنشستگی اشاره و اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوعات، نامه نگاریها و مکاتبات متعددی با مسئولان عالی رتبه قوه قضائیه صورت پذیرفته و امید داریم تا با رفع دغدغه های همکاران محترم قضایی و اداری امکان تحقق بهتر اهداف دستگاه قضا را برای احقاق حق و اجرای عدالت فراهم آوریم.

استکبار ستیزی  جزء لاینفک ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران

شایان ذکر است است در این مراسم عبدالرضا علی محمدی نافچی دادستان مرکز استان در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، استکبار ستیزی را جزء لاینفک ارزشها و آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: ۱۳ آبان روزی است که ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی هیمنه استکبار را درهم شکست و ثابت کرد که تمامی قدرتهای مستکبر در برابر شجاعت و ظلم‌ستیزی مردم هیچند.

ارزش حیات به آزادی و استقلال است

علیمحمدی نافچی، با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص استکبار ستیزی خاطرنشان کرد: ارزش حیات به آزادی و استقلال است و خداوند در قرآن کریم همواره مومنان را سفارش فرموده که در راه حمایت و دفاع از مستضعفین با مستکبران به مبارزه برخیزند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم امیر فتحی به سمت رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد منصوب و از زحمات و تلاشهای دکتر فیض الله قائدی رئیس کل پیشین تجلیل شد، همچنین  از 17 قاضی و کارمند نمونه کشوری در دستگاه قضایی استان تجلیل شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها