توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صورت گرفت؛

تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان آذربایجان شرقی

روز گذشته رخ داد

دیدار رئیس قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری

رئیس دستگاه عدلیه روز گذشته در دیداری حضوری با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۴۶

 به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه در این دیدار با تاکید بر اهتمام مدیران و مسئولان قضایی برای گره گشایی از کار مردم اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم فرصتی است برای خدمتگزاری و همه مدیران باید این فرصت را غنیمت شمرده و برای حل و فصل مشکلات و رضایتمندی مردم گام بردارند.

مسئولان قضایی باید با آحاد مردم ارتباط نزدیک و مستمر داشته باشند

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسئولان قضایی باید با آحاد مردم ارتباط نزدیک و مستمر داشته باشند خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط  و تعامل مسئولان با مردم است و دستگاه قضایی در این زمینه باید پیش قدم باشد.

قوه قضائیه صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و به موقع احکام مهمترین وظیفه دادگستری

درادامه احمدرضا بهرامی سامانی رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار با تقدیر از رهنمودها و ارشادات ریاست قوه قضائیه صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و به موقع احکام دادگاه ها را از اولویتهای دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

توجه مسئولان قضایی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه

بهرامی سامانی در خاتمه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های قضایی استان به عزم راسخ دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و جلب هرچه بیشتر اعتماد مردم اشاره و توجه مسئولان قضایی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه را در این خصوص خواستار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها