توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صورت گرفت؛

تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به استان آذربایجان شرقی

رئیس دستگاه عدلیه روز گذشته در دیداری حضوری با رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از زحمات و تلاش‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۳۶۵۴۶

 به گزارش جام جم آنلاین- چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه در این دیدار با تاکید بر اهتمام مدیران و مسئولان قضایی برای گره گشایی از کار مردم اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم فرصتی است برای خدمتگزاری و همه مدیران باید این فرصت را غنیمت شمرده و برای حل و فصل مشکلات و رضایتمندی مردم گام بردارند.

مسئولان قضایی باید با آحاد مردم ارتباط نزدیک و مستمر داشته باشند

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مسئولان قضایی باید با آحاد مردم ارتباط نزدیک و مستمر داشته باشند خاطرنشان کرد: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط  و تعامل مسئولان با مردم است و دستگاه قضایی در این زمینه باید پیش قدم باشد.

قوه قضائیه صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و به موقع احکام مهمترین وظیفه دادگستری

درادامه احمدرضا بهرامی سامانی رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار با تقدیر از رهنمودها و ارشادات ریاست قوه قضائیه صیانت از حقوق عامه و اجرای سریع و به موقع احکام دادگاه ها را از اولویتهای دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

توجه مسئولان قضایی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه

بهرامی سامانی در خاتمه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه های قضایی استان به عزم راسخ دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و جلب هرچه بیشتر اعتماد مردم اشاره و توجه مسئولان قضایی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست قوه قضائیه را در این خصوص خواستار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها