علی پاکدامن، عضو تیم ملی شمشیربازی سابر:

عمر قهرمانی من و هم‌نسل‌هایم در بدترین دوره ممکن بود

با ملی‌پوش شمشیربازی ایران که عاشق تیم آبی‌پوش پایتخت است

علی پاکدامن: از استقلال مجیدی راضی‌ام

علی پاکدامن یک استقلالی تمام‌عیار است و این را اصلا کتمان نمی‌کند. هر از گاهی اگر اردو نداشته‌باشند شاید به ورزشگاه برود و اگر نرود قطعا بازی را از تلویزیون تماشا می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۳۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جماو البته آخرین بازی استقلال را نتوانست تماشا کند چرا که در اردوی تیم‌ملی در فرانسه به سر می‌برد و شرایط برای تماشا آنجا کمی سخت است. با این حال از طریق فضای مجازی پیگیر نتایج تیم محبوبش است و تمرینات، مسابقات، مصاحبه‌ها و... را دنبال می‌کند.

 

 ظاهرا آخرین بازی استقلال را نتوانستی تماشا کنی، درست است؟
نه نشد. همزمان با بازی استقلال تمرین داشتیم و اصلا فرصت نکردم بازی را تماشا کنم. البته بعد از تمرین آمدم و قسمت‌های مهم بازی را دیدم.

 بازی چطور بود؟
خوب بود،یعنی راضی‌کننده بود؛ ولی من امیدوار بودم نتیجه دیگری رقم بخورد.

 از استقلال فرهاد مجیدی راضی هستی؟
دوست داشتم استقلالی این بازی را می‌برد تا رکوردشکنی‌های فرهاد مجیدی ادامه پیدا می‌کرد. البته که فوتبال است و در کل در ورزش اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی زیاد می‌افتد.

 پس حسابی پیگیر استقلال و نتایجی که می‌گیرد هستی؟
صددرصد. یک استقلال واقعی هر جای دنیا که باشد پیگیر نتایج تیمش هست. امیدوارم بردهای استقلال ادامه داشته‌باشد. تیم فعلا در صدر است و باید همین روند ادامه داشته‌باشد. درست است من اینجا و در اردو هستم اما حواسم به استقلال هم هست.

 از اردوی فرانسه چه خبر؟
اینجا همه چیز خوب است.کمپ خوبی داریم. تقریبا ۳۰شمشیرباز از سراسر دنیا حضور دارند و همه چیز خوب است.

 اوضاع تمرینات چطور است؟
اینجا یک اردوی مشترک داریم که نفراتی مثل ساندرو بازادزه، بونالد رپیتی، تیلور هومر آمریکایی و...هستند.اینجا اردوها خوب و منظم است؛ یعنی همه چیز روی اصول پیش می‌رود و هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد. واقعا جا دارد از پیمان فخری و رئیس فدراسیون که این اردو را هماهنگ کردند تشکر کنم. واقعا نیاز داشتم و حالا احساس می‌کنم تمریناتم جدی شده است.

 نکته خاصی در اردو اتفاق نیفتاده است؟به جا مانده از المپیک یا...
چرا اتفاقا.اولین چیزی که دوستانم اینجا از من می‌پرسیدند درباره المپیک بود.همان ماجرای داوری.همه می‌گفتند داور ضربه‌ای را که تو زدی ندید. در المپیک حق شمشیرباز گرجستانی را هم خوردند و او هم درباره داوری‌ها با من حرف می‌زد. واقعا همه می‌گفتند حیف شد این اتفاق‌ها افتاد.

 وضعیت مچ دستت چطور است؟آسیب دیدگی‌اش برطرف شده؟
مچ دستم کمی درد می‌کند.فعلا خدا را شکر همه چیز خوب است و دارم ادامه می‌دهم. مدت زیادی بود که تمرین نکرده‌بودم و این آسیب‌دیدگی مچ دستم خوب نمی‌شد. دور بودن از تمرین آزاردهنده است. این اردو کمک بزرگی به من می‌کند. البته در ایران هم اردو داریم اما انصافا باید بگویم اردوی اینجا چیز دیگری است. برای این حرفم هم دلیل دارم. اینجا ۳۰-۲۰ شمشیرباز در اردو هستند و می‌دانید چقدر مسابقه تدارکاتی می‌توانم انجام بدهم. این موضوع برای پیشرفت خیلی مهم است و باید دوباره از مسؤولان که هوای ما را داشتند، تشکر کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها