کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه؛

چهار هکتار سبزی‌کاری آلوده در کرمانشاه تخریب شد

مهندس خدادادیان گفت: اراضی تخریب شده به کشت سبزی اختصاص داشت، خوشبختانه قبل از اینکه این سبزی ها به سفره مردم برسد، کار تخریب آن صورت گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۴۰

 به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه برخی از کشاورزان از آب فاضلاب جهت کشت محصولات کشاورزی استفاده می کنند و با بررسی صورت گرفته، امروزچهار هکتار سبزیکاری آلوده در منطقه کهریز شهرک الهیه تخریب شد.

 مهندس خدادادیان افزود:  شناسایی مداوم اراضی آلوده توسط نیروها ی بهداشت محیط انجام می شود به گونه ای که دریک مرحله در سال جاری با شناسایی دو مزرعه بزرگ چغندر و صیفی جات کار تخریب آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد:  همچنین یک سبزی کاری دو هکتاری در مرحله ای جداگانه تخریب شد و با چهار هکتاری که امروز تخریب شد، امسال در مجموع ۱۷ هکتار اراضی کشاورزی آلوده تخریب شده است.

 خدادادیان ادامه داد: حدود هشت هکتار محصولات کشاورزی آلوده دیگر در منطقه درود فرامان شناسایی شده است و در چند روز آینده این اراضی نیز تخریب می شود.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در این زمینه قابل تقدیر کرد و گفت:در بحث شناسایی و تخریب سبزی کاری چهار هکتاری منطقه کهریز الهیه، پاسگاه الهیه همکاری ویژه ای داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در گشت های صورت گرفته در این زمینه بخشداری مرکزی، شرکت آب و فضلاب و جهاد کشاورزی در کنار مرکز بهداشت شهرستان حضور فعال دارند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها