گزارش ویژه درباره روش‌های هکرها برای دسترسی به سیستم‌های کامپیوتری

۱۰راهکار امنیتی علیه هکرها

منابع صهیونیستی اعلام کردند یک گروه هکری موسوم به "عصای موسی" موفق شدند به اطلاعات سه شرکت بزرگ مهندسی اسرائیل دسترسی پیدا کنند.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۷۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات صهیونیست اعلام کردند چندین شرکت مهندسی این رژیم هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفته و هکر‌ها موفق به سرقت اطلاعات آن‌ها شدند

بر این اساس، این حمله سایبری در حالی اتفاق افتاد که در کمتر از دو هفته پیش رژیم صهیونیستی اعلام کرد همین گروه هکری وابسته به ایران در حمله به وزارت دفاع این رژیم موفق شده به فایل‌های اطلاعاتی آن دسترسی پیدا کند.

اطلاعات فاش شده در آخرین حمله هکر‌ها به سه شرکت بزرگ صهیونیستی شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و مکاتبات و یک سری اطلاعات مربوط به گفتگو‌های ویدئوکنفرانسی است.

گروه هکری "عصای موسی" در بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کردند اطلاعاتی که در ساعت ابتدایی این حمله سایبری منتشر شده همه اطلاعات نیست و به تدریج بقیه آن منتشر خواهد شد.

فعلاً این گروه هکری برای منتشر نکردن اطلاعات درخواست وجهی از مقامات رژیم صهیونیستی نکرده است. اسنادی که تا به این لحظه فاش شده شامل اطلاعاتی در مورد پروژه‌های زیر بنایی، از جمله بزرگراه‌ها و سیستم‌های آبی است. در این حمله سایبری اطلاعات شخصی از جمله کارت‌های شناسایی و اسناد مربوط به بیمه برخی کارکنان نیز فاش شده است.

وب سایت وابسته به گروه هکری "عصای موسی" اعلام کرده در این حمله سایبری توانسته به اطلاعات بیش از ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ وب سایت دسترسی پیدا کند و به اطلاعاتی با حجم ۱۱ ترابایت دسترسی پیدا کرده که از آن جمله به اطلاعاتی از بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و برخی اطلاعات وزارت جنگ این رژیم اشاره شده است.

این گروه در بیانیه خود که هفته گذشته بر روی وب سایت این گروه هکری قرار گرفت اعلام کرده بود: ما سال‌ها شما را در هر لحظه و در هر اقدامی تحت نظر داشتیم. همه اطلاعات شما درست در زمانی که فکرش را نمی‌کردید به دست ما افتاد.

گروه "عصای موسی" در همین بیانیه اعلام کرده به اسناد محرمانه‌ای از نقشه‌های عملیاتی، اطلاعاتی نیرو‌های نظامی، مکاتبات اداری رژیم صهیونیستی دسترسی پیدا کرده و به تدریج برای آگاهی عموم مردم جهان از جنایات این رژیم آن‌ها را منتشر خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها