در ادامه حملات سایبری گروه عصای موسی؛

شرکت‌های مشاوره مالیاتی رژیم صهیونیستی هک شدند

گروه سایبری «عصای موسی» با اعلام اینکه شرکت‌های مشاوره مالیاتی رژیم صهیونیستی را هک کرده، اطلاعات شخصی مشتریان این شرکت را افشا کرد.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۶۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات صهیونیستی اعلام کردند که یک گروه هکری موسوم به «عصای موسی» موفق شده با حمله سایبری به شرکت‌های مالیاتی رژیم صهیونیستی، آن‌ها را هک کرده و به اطلاعات آن‌ها دست پیدا کند.

این گروه هکری پس از اعلام این خبر، اطلاعات شخصی و گزارش‌های مالیاتی مشتریان این شرکت‌ها را در دارک نت و گروه‌های تلگرامی منتشر کرد.

پیش از این نیز منابع صهیونیستی اعلام کرده بودند که این گروه هکری توانسته به اطلاعات سه شرکت بزرگ مهندسی رژیم صهیونیستی از جمله بیش از ۱۶۵ سرور و ۲۵۴ وب سایت و اطلاعاتی با حجم ۱۱ ترابایت دسترسی پیدا کند.

اطلاعات فاش شده در آخرین حمله هکر‌ها به سه شرکت بزرگ صهیونیستی شامل پروژه ها، نقشه ها، قراردادها، تصاویر، نامه‌ها و مکاتبات و یک سری اطلاعات مربوط به گفتگو‌های ویدئوکنفرانسی است.

این حمله سایبری در حالی اتفاق افتاد که در کمتر از دو هفته پیش از این در حمله سایبری دیگر از طرف این گروه به ارتش رژیم صهیونیستی، اطلاعات شخصی سربازان، موقعیت نظامیان و نقشه‌های عملیات ارتش این رژیم فاش شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها