رویای تکرار حماسه علی دایی برای مهدی طارمی

امشب در لیگ قهرمانان اروپا تیم پورتو مقابل میلان قرار می گیرد. دیداری که در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان برگزار می شود و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هم به میدان خواهد رفت.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۶۹

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی طارمی حالا یک ستاره تمام عیار برای تیم فوتبال پورتو است و می خواهد امشب هم پایش به گلزنی باز شود. 

نزدیک به 22 سال پیش علی دایی در همین رقابت ها و البته با پیراهن هرتابرلین آلمان یک گل رویایی به میلان زد و حالا بعد از این مدت حالا نوبت به مهدی طارمی است که تا تیم ایتالیایی را گرفتار خود کند.

طارمی در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو درخشیده است. او در جدال مقابل لیورپول تنها گل تیم پورتو را با ضربه سر دیدنی به ثمر رساند.

طارمی در مسابقه رفت مقابل میلان نیز با اینکه گل نزد ولی نمایشی خیره کننده از خودش به ثبت رسانید و توانست به بهترین بازیکن زمین نام گیرد.

پورتو اکنون پس از گذشت 3 هفته با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد و امیدوار است با شکست میلان راه خود را برای صعود از گروه مرگ هموار سازد. لیورپول با 9 امتیاز صدرنشین این گروه است و تیم اتلتیکومادرید با 4 امتیاز و تفاضل صفر در رده دوم جای دارد. تیم میلان نیز هنوز امتیازی کسب نکرده و در قعرجدول امید دارد که حداقل راهی لیگ اروپا شود. طارمی الان بهترین گلزن و گلساز تیم به شمار می‌رود و مهره بزرگ پورتو در این بازی است.

در ترکیب میلان نیز زلاتان همیشه مدعی به میدان می رود که اخیرا 40 ساله شده است. 

دیگر دیدارهای امشب:

چهارشنبه 12 آبان 1400

گروه A

منچسترسیتی         -           کلوب بروژ          23:30

لایپزیش  -           پاری سن ژرمن     23:30

گروه B

اتلتیکومادرید        -           آث میلان 21:15

لیورپول  -           پورتو     23:30

گروه C

اسپورتینگ          -           بشیکتاش 23:30

دورتموند -           آژاکس    23:30

گروه D

رئال‌مادرید           -           شاختار    21:15

شریف تیراسپول    -           اینتر       23:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها