امشب یوونتوس - زنیت در لیگ قهرمانان اروپا

سردار در آلیانس تورین

بازی های برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب در شهرهای مختلف این قاره شروع می شود. در این میان فوتبال دوستان ایرانی نگاه ویژه تری به بازی های گروه H دارند. زنیت با مهاجم ایرانی اش مقابل یوونتوس قرار می گیرد و می خواهد با کسب سه امتیاز، امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را همچنان زنده نگه دارد.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۴۴

به گزارش جام جم آنلاین؛ دو تیم یوونتوس و زنیت در حالی مقابل هم قرار می گیرند که در لیگ های داخلی شان شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارند. یووه اول همین هفته مقابل هلاس ورونا با نتیجه  ۲بر یک شکست خورد تا با تجربه چهارمین باخت این فصلش بعد از گذشت ۱۱ هفته با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول باشد. این آمار و ارقام می گوید که بیانکونری فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد. آخرین بار فصل ۶۲-۱۹۶۱ بود که یووه بعد از ۱۱ هفته به این تعداد امتیاز در سری A رسیده بود. در پایان آن فصل، بانوی پیر در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. برای تیمی که در بازی همین هفته و در عرض تنها چهار دقیقه، دو بار دروازه اش باز می شود، خط حمله زنیت می تواند یک تهدید جدی باشد.

زنیت این هفته مقابل دینامو مسکو رده چهارمی قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر یک حریفش را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول را با ۲۹ امتیاز تثبیت کرد. سردار آزمون گرچه در این بازی گل نزد، اما پاس گل دوم تیمش را به آرتم ژیوبا داد. ژیوبا با این گل تعداد گل هایش در لیگ روسیه را به عدد ۷ رساند تا فعلا آقای گل لیگ روسیه باشد.

در میان بازی هایی که امشب برگزار می شود، نمی توان به راحتی از دو بازی در گروه های E و F گذشت. در گروه E همه منتظرند تا ببینند سرنوشت بارسلونا چه می شود. این تیم که بازی این هفته اش مقابل آلاوس را با مربی موقت پست سر گذاشت و فقط به یک تساوی در خانه رسید، حالا باید بازی برگشت خودش در خانه بنفیکا را انجام دهد. تکلیف صدرنشین این گروه تا حدود زیادی مشخص شده و بایرن مونیخ با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر است. بایرن با کسب پیروزی در بازی امشب می تواند اولین تیم صعود کرده به مرحله بعد باشد. اما اوضاع برای بارسا چندان راحت نیست. آبی اناری ها بعد از سه بازی در مرحله گروهی فقط سه امتیازی هستند و کسب پیروزی مقابل بنفیکا از نان شب هم برایشان واجب تر است. این در حالی است که این روزها بارسا اسیر کلی حاشیه و جنجال بوده است. رونالد کومان هفته گذشته از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و به احتمال فراوان در بازی امشب همچون بازی مقابل آلاوس، سرخی بارخوان روی نیمکت این تیم می نشیند.

طرفداران منچستر هم با ترس و دلهره به بازی امشب تیم شان مقابل آتالانتا نگاه می کنند. خود آنها به خوبی می دانند که پیروزی این هفته تیم شان مقابل تاتنهام که باعث شد سولسشر در این تیم فعلا ماندنی شود، با نتیجه بازی امشب ارتباط زیادی دارد. شیاطین سرخ برای آن که بتوانند اوضاع شان را سر و سامان دهند، نباید برگامو را دست خالی ترک کنند.

بازی رفت این دو تیم در اولدترافورد بسیار نزدیک به هم بود و منچستری ها می دانند شب سختی مقابل شاگردان گاسپرینی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها