بندر شهید رجایی؛ مسیر توسعه‌ای خوبی را طی می‌کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه" بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر تجاری و کانتینری کشور، مسیر خوبی را طی می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بنا دارد با اتحاد راهکارهای قانونی و سیاستگذاری تقنینی، به اقتصاد دریامحور توجه بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۵۸
   به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،  رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه" بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر تجاری و کانتینری کشور، مسیر خوبی را طی می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بنا دارد با اتحاذ راهکارهای قانونی و سیاستگذاری تقنینی، به اقتصاد دریامحور توجه بیشتری داشته باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که به اتفاق اعضای این کمیسیون برای بازدید از پروژه‌های بزرگ ملی بندری و دریایی در استان هرمزگان حضور دارند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا نگاه و توجه دولت و مجلس به دریا و اقتصاد دریایی بیش از گذشته شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین، استفاده بیشتری ببریم، افزود: بندر شهید رجایی، به لحاظ توسعه‌ای، مسیر خوبی را طی می‌کند و می‌تواند به عنوان بند استراتژیک، با بنادر همسایه رقابت جدی داشته باشد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه" دریا، امروز ارزان‌ترین مسیر حمل و نقل است"، اظهار داشت: خوشبختانه فازهای توسعه‌ای جدیدی در بندر شهید رجایی، پیش‌بینی شده و توسط سازمان بنادر و دریانوردی، در دست اجرا است.

وی با اشاره به تغییر نسل بنادر و تغییر سایز کشتی‌ها، تاکید کرد: مترتب با تغییرات نسلی در بنادر و اندازه شناورها در سطح بین‌المللی، بنادر ایران نیز باید توسعه یافته و مجهز شوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها