رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه" بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر تجاری و کانتینری کشور، مسیر خوبی را طی می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بنا دارد با اتحاد راهکارهای قانونی و سیاستگذاری تقنینی، به اقتصاد دریامحور توجه بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۵۸
   به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،  رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه" بندر شهید رجایی به عنوان مهم‌ترین بندر تجاری و کانتینری کشور، مسیر خوبی را طی می‌کند، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی بنا دارد با اتحاذ راهکارهای قانونی و سیاستگذاری تقنینی، به اقتصاد دریامحور توجه بیشتری داشته باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که به اتفاق اعضای این کمیسیون برای بازدید از پروژه‌های بزرگ ملی بندری و دریایی در استان هرمزگان حضور دارند، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا نگاه و توجه دولت و مجلس به دریا و اقتصاد دریایی بیش از گذشته شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین، استفاده بیشتری ببریم، افزود: بندر شهید رجایی، به لحاظ توسعه‌ای، مسیر خوبی را طی می‌کند و می‌تواند به عنوان بند استراتژیک، با بنادر همسایه رقابت جدی داشته باشد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه" دریا، امروز ارزان‌ترین مسیر حمل و نقل است"، اظهار داشت: خوشبختانه فازهای توسعه‌ای جدیدی در بندر شهید رجایی، پیش‌بینی شده و توسط سازمان بنادر و دریانوردی، در دست اجرا است.

وی با اشاره به تغییر نسل بنادر و تغییر سایز کشتی‌ها، تاکید کرد: مترتب با تغییرات نسلی در بنادر و اندازه شناورها در سطح بین‌المللی، بنادر ایران نیز باید توسعه یافته و مجهز شوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها