مرد معتاد وقتی برای ترک اعتیادش به کمپی در اسلامشهر رفته بود گمان نمی کرد که در آنجا مورد ضرب و جرح قرار بگیرد و فوت کند.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۴۶

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین ، اوایل هفته جاری ، مردی با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ازسه مرد که مسوولان  یک کمپ بودند بابت مرگ فرزندش  شکایت  کرد. شاکی در تحقیقات پلیسی گفت : پسر 45 ساله ام  سالها معتاد بود . چند روز قبل  قبول کرد و را در کمپی حوالی خانه مان در اسلامشهر بستری کنیم. چند روز بعد از بستری او، از کمپ به ما اطلاع دادند بد حال شده و در بیمارستانی در تهران است . به  آنجا رفتیم که پسرم بعد زا 5 روز فوت کرد.مسوولان کمپ به ما گفتنداو با یک مددکار کمپ درگیر شده بود. اما معتادانی که آنجا بستری بودند، گفتندکه مسوولان کمپ دروغ می گویندو عمدی پسرم را کتک زده و باعث مرگش شدند. از سه مرد که مسوولان کمپ بودند به اتهام قتل فرزندم شکایت داریم.

درادامه  ماموران کمپ را بررسی کرده و متوجه شدند آنجا دارای مجوز بوده و فعالیتش قانونی است و همچنان از سه  مسوول کمپ تحقیق کردندکه آنها همچنان گفتند مرد معتادبا مددکار درگیر بوده   به قصد نجات مددکار او را کتک زدند . اما در مرگ او نقشی ندارند. 

مصطفی واحدی ، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام جم گفت : قرار شد که کارشناسان پزشکی قانونی درباره   علت مرگ   این مرد اعلام نظر کنند. برای سه مسوول کمپ  هم  قرارقانونی صادرو تحقیقات ازآنها ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها