سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در کردستان فعال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سامانه هوشمند تمام جایگاه‌های عرضه بنزین و نفتگاز استان فعال شده و آماده خدمات‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۳۸
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، عبدالله گیتی منش پیش از امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه های استان اظهار داشت: با تلاش مهندسان این شرکت، سامانه هوشمند عرضه سوخت سهمیه‌ای تمام 82 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی کردستان فعال شد.

وی تاکید کرد: سهمیه‌ای که در کارت سوخت وجود دارد به دلیل غیرفعال شدن سامانه هوشمند در روزهای اخیر، به هیچ وجه از بین نمی‌رود و سوخت ذخیره شده اکنون قابل استفاده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: از زمان ایجاد اختلال تاکنون هیچ گزارشی از در راه ماندن خودروها و مسافران ناشی از نبود سوخت مخابره نشده و از همان زمان شروع اختلال اکیپ‌هایی را برای راه اندازی موقت جایگاهها به جایگاه‌های استان اعزام کردیم.

حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه‌شنبه ( 4 آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه‌شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز و به تدریج سامانه هوشمند جایگاه‌های عرضه سوخت فعال شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها