مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: تلاش برای رفع مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت در سطح استان و کشور در حال انجام است در حال حاضر 54 واحد عرضه سوخت استان در زمینه خد مات‌‌رسانی با نرخ 3هزار تومان بنزین انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۳۴۱
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، عبدالله گیتی‌منش ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهار کرد: اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت کشور و استان کردستان از ظهر دیروز همزمان با سراسر کشور اتفاق افتاده که تلاش برای رفع آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:‌ براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه بروز این اختلال به منظور رفاه و ادامه خدمت‌رسانی به مردم، بلافاصله تیم‌های تخصصی به جایگاه‌ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه‌ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد 3 هزار تومانی و و نفتگاز با نرخ 600 تومان سوخت‌گیری کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در حال حاضر 54 جایگاه از 85 جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان سوخت‌رسانی به ویژه در سنندج مرکز کردستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و در 4 جایگاه مهم نیز سوخت‌گیری به صورت هوشمند و با کارت انجام می‌شود.

گیتی‌منش با بیان اینکه تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت‌گیری در کشور و استان انجام می‌شود، عنوان کرد: این مشکل کشوری بوده و هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی در استان نداریم، عنوان کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت کذب بوده و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های استان وجود دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها