منابع امنیتی عراقی هدف از حملات راکتی بامداد امروز (یکشنبه) در بغداد را منطقه «سبز» در مرکز این شهر دانستند که تعدادی از سفارتخانه ها از جمله سفارت آمریکا و مقرهای دولتی عراق در آنجا واقع است.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۳۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، یک منبع امنیتی مسئول عراقی امروز (یکشنبه) گفت: سه فروند موشک کاتیوشا بامداد امروز در منطقه المنصور در شهر بغداد فرود آمد.

وی افزود: از این سه موشک، یک فروند به خیابان «النقابات» در نزدیک بیمارستان هلال احمر و یک فروند دیگر به خیابان «الامیرات» در نزدیک حصار خارجی ساختمان متروکه بانک اقتصادی و سومین فروند نیز به ورودی خیابان «الزیتون» و داخل اداره آب "اساله المنصور" اصابت کرد.

شاهدان عینی پیشتر گفته بودند که صدای انفجار‌هایی را در بخش «الکرخ» در غرب بغداد و به طور مشخص در نزدیک منطقه المنصور شنیده اند.

یک منبع امنیتی دیگر عراقی نیز امروز یکشنبه در گفتگو با پایگاه «ناس» در این باره گفت: اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که موشک‌ها از منطقه «البیاع» شلیک شده و هدف آن‌ها منطقه سبز بغداد بوده است.

وی افزود: این حمله موشکی تلفاتی در بر نداشته و فقط خسارت‌هایی به یک دستگاه خودرو و حصار خارجی اداره آب اساله المنصور وارد شده است.

براساس گزارشها، هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها