فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در خاورمیانه:

۲۵۰۰ نظامی آمریکایی در عراق باقی می مانند

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با افشای تردد غیرقانونی اشغالگران آمریکایی به مقصد عراق، آن را خلاف توافق بغداد و واشنگتن اعلام و تاکید کرد: آمریکا نظامیان خود را در قالب پوششی از مصر و افغانستان به عراق منتقل می‌کند.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۰۵

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرده است: دولت شرور و اشغالگر آمریکا بر خلاف وعده قبلی، به جدول زمان‌بندی عقب‌نشینی از خاک عراق در پایان ماه دسامبر پایبند نبوده و همچنان متکبرانه با اراده میلیونی ملت عراق مبنی بر اخراج کلیه نیروهای بیگانه، مقابله می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با استناد به اطلاعاتی که حاکی از تلاش آمریکا برای ورود از مسیرهای غیرقانونی به عراق بوده، افزوده است: آن‌ها اخیرا برخی نیروهایشان را از همان مسیر قبلی جابجا کرده و تعداد زیادی را نیز تحت نظارت دولت عراق به‌وسیله ناوگان هواپیمایی مصر از واشنگتن به فرودگاه بغداد انتقال می‌دهند. ضمن اینکه بخشی از نیروهای شکست‌خورده‌شان هم از افغانستان به عراق اعزام شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی نشانگر شکست مذاکرات سیاسی با آمریکا و محقق نشدن عزم ملت سرافراز عراق در بازیابی حاکمیت ملی است، خاطرنشان ساخت: غریو سلاح مقاومت تا زمان آزادسازی عراقِ عزتمند و پایدار از لوث اشغالگر جنایت‌کار به‌صدا درخواهد آمد؛ اشغالگری که علاوه بر تاراج ثروت‌های کشور و ترویج فساد، لحظه‌ای از مداخله آشکار و فتنه‌جویی دست برنمی‌دارد. بدون‌شک فقط با تشدید مبارزه، افسار آن‌ها کشیده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها