حضور مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان در مرکز سامد استانداري هرمزگان

مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان به همراه مدیران ستادی اداره کل  با حضور در ( مرکز  سامد ) استانداری به سوالات مردم 
 این استان پاسخ داد.
مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان به همراه مدیران ستادی اداره کل با حضور در ( مرکز سامد ) استانداری به سوالات مردم این استان پاسخ داد.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۴۰


  به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرکل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان به همراه مدیران ستادی اداره کل با حضور در ( مرکز  سامد ) استانداری به سوالات مردم  این استان پاسخ داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان؛ دكتر هادي ابراهيمي و مديران ستادي با حضور در مرکز  سامد  در محل استانداری هرمزگان به سوالات و درخواستهای تلفنی مردم استان در خصوص موضوعات شركت هاي تعاوني مسكن، اشتغال و کارآفرینی، روابط کار و مشاغل سخت و زیان آور، بیمه بیکاری، حقوق و دستمزد سال ١٤٠٠، یارانه ها و کمک های معیشتی دولت وسایر موارد مرتبط با حوزه این اداره کل وجامعه کار وتلاش در هرمزگان پاسخ داد. 

شایان ذکر است سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) به شماره تماس ۱۱۱ سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان ومدیران دستگاههای دولتی مطرح و پیگیری نمایند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها