بازدید مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس

مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس بازدید کرد.
مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۳۳
 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرکل بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی از نیروگاه بندرعباس بازدید کرد.


علی اصغر عبدلی مدیرکل بهسازی و نوسازی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با حضور در نیروگاه بندرعباس از پروژه تعمیرات دوره ای واحد ۳۲۰ مگاواتی 2 بخار بازدید کرد .


به گزارش روابط عمومی  شرکت مدیریت  تولید برق هرمزگان مدیر کل بهسازی و نوسازی نیروگاه های شرکت مادر تخصصی برق حرارتی با حضور در نیروگاه بندرعباس از روند تعمیرات این واحد بازدید و در جریان این پروژه قرار گرفت.


مدیرکل بهسازی و نوسازی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی  عنوان کرد: بدلیل ویبریشن بالا از یاتاقانها در زمان در مدار بودن واحد  نتیجه تصمیم بر آن شد که بر روی  توربین Hp_Ip دمونتاژ کامل انجام گیرد  و چرخ کورتیس جهت رفع عیب به شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران  ارسال گردد.


اضافه می گردد: این واحد طبق برنامه زمانبندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی تحت عملیات دوره ای قرار گرفت و  در طول تعمیرات ، فعالیتهای مختلفی از قبیل بررسی و رفع اشکال از توربین ، رفع اشکالات سیستم بی ام اس و انجام فعالیتهای روتین انجام خواهد شد.


لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و سیصد و بیست مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها