اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS برای چندمین سال متوالی در نیروگاه بندرعباس

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه  IMS که مشتمل بر سیستم مدیریت کیفیت ،سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی برای چندمین سال متوالی خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS که مشتمل بر سیستم مدیریت کیفیت ،سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی برای چندمین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۳۰۸۶

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه  IMS که مشتمل بر سیستم مدیریت کیفیت ،سیستم مدیریت زیست محیطی و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی برای چندمین سال متوالی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان حسین سلیمی عنوان کرد : نیروگاه بندرعباس از جمله شرکتهای پیشرو در اجرای طرحهای زیست محیطی ، توسعه فضای سبز و حفظ ساحل است.


سلیمی به یکی از افتخارات نیروگاه بندرعباس در زمینه قطعات ساخت داخل اشاره کرد و گفت :یکی از افتخارات نیروگاه بندرعباس در سالهای اخیر ، خودکفایی در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی می باشد و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی محقق شده است.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس ضمن تشریح روند ممیزی گفت: ممیزی ارزیابی یک شرکت نیست بلکه نظارت بر چگونگی اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه ها و شناسایی نقاط قابل بهبود جهت ارتقا شرکت است که هم افزایی و استفاده از تجارب و در نهایت انتقال آن به سایر شرکتها از مهمترین نتایج آن می باشد.


سلیمی افزود : فرآیند ممیزی فرایندی افزاینده است و به دانش ما جهت بهبود کارها اضافه می کند.


همچنین ممیزی ایزو به سازمان کمک می کند که سازگاری بیشتری با الزامات قرار گرفته و باعث  شود  مدیران و کارکنان تشویق شوند تا اولویت هایی را که کیفیت تحت تاثیر قرار می دهد ،  شناسایی و مورد توجه قرار گیرد . در این فرآیند  ضایعات کاهش و حتی حذف شده و شرکت به اهداف خود و چشم اندازی که ترسیم کرده است خواهد رسید.


مدیرعامل در پایان افزود:  پس از اعلام نتایج ممیزی و براساس نقاط قوت و ضعف سازمان ، نیروگاه بندرعباس موفق به اخذ گواهینامه در سه حوزه مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 و مدیریت زیست محیطی 14001: 2015 و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی 45001 : 2018 شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها