پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر سردسته باند عضوگیری شرکت های هرمی، از شهروندان خواست چنانچه توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی و یا شعبه 13 دادسرای ناحیه یک کرج مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۳۴۴۲۲۳

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "محمد نادر بیگی" ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص اظهارداشت: پس از دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه عضوگیری شرکت های هرمی در سطح استان البرز، بررسی موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی- پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر کرج شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: با توجه به فعالیت گسترده این متهم در سطح استان البرز، بازپرس شعبه 13 دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان کرج دستور انتشار تصویر بدون پوشش نامبرده را صادر کرده تا چنانچه شهروندان توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان واقع در کرج، میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی اداره عملیات ویژه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها