کلاهبردار حرفه ای که به بهانه سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال ، از طعمه هایش کلاهبرداری می کرد ، در دام پلیس فتا گرفتار شد.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۲۴

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" ، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت. شاکی در اظهارات خود عنوان داشت چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می کند، آشنا شدم و مدت کوتاهی با وی در ارتباط بودم و پس از جلب اعتمادم مبلغ سه میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکردم و متوجه کلاهبرداری شدم.


سرهنگ گودرزی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ پس از بررسی های همه جانبه، و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و بهره گیری از تکنیک های مهندسی اجتماعی اطلاعاتی از مجرم به دست آوردند و سرانجام وی شناسایی شد .با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات این پلیس مجرم را در یکی از محله های جنوبی تهران  دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.


وی با بیان اینکه طی بررسی پرونده بیش از 14 نفر به شاکیان پرونده اضافه شدند، عنوان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شاکی به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت با هویتی جعلی و جلب اعتماد شکات با وعده واهی سود بسیار بالا حدود هشت میلیارد ریال کلاهبرداری کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها