زینی وند، عضو شورای شهر خرم آباد به همراه موسوی شهردار منطقه سه به منظور ، ساماندهی و آسفالت این خیابان و جلسه با معارضین این خیابان بازدید نمودند.
کد خبر: ۱۳۴۴۱۰۱
ساماندهی محله آهوان در دستور کاربه گزارش جام جم آنلاین لرستان:  هادی زینی وند  اظهار کرد: مقرر شد تا با پیگیری های شورا و شهرداری ، مشکلات این محله هر چه سریعتر حل شود. زیرا حل مشکلات این محله گامی مثبت در جهت رفع مشکلات ترافیکی این منطقه است.
 
وی تصریح کرد: جهت زیباسازی و نظافت این محله لازم است تا اهالی از ریختن نخاله و آشغال در این محله جلوگیری نمایند تا بتوانیم شاهد شهر و محله ای زیبا و سالم باشیم.
 
 
شهردار منطقه سه نیز گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از وظایف شهرداری است اما در این راستا، شهروندان نیز باید همراه باشند و در داشتن محیطی تمیز، زیبا و… مشارکت داشته باشند.
 
حمید موسوی تصریح کرد: برای حل مشکلات این محله ابتدا باید مشکل معارضین حل شود تا شهرداری بتواند با برنامه ریزی، اقدامات لازم را اجرایی نماید. در صورت توافق با معارضین، شهرداری این آمادگی را دارد که مشکلات این خیابان از جمله آسفالت، پیاده رو سازی، جدول کشی و… را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها