گفت‌وگو با سعید نیکپور، بازیگر سریال مرد نقره‌ای

ژان والژان ایرانی در اصفهان

مستند «یک زن یک شهر» با هدف معرفی زنان کارآفرین و بانوان نخبه در استان اصفهان هر هفته از شبکه اصفهان پخش می شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۴۹۶

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛این مستند 10 کارگردان دارد و در هر قسمت تیم برنامه ساز خاص آن با داستانی که در اتاق فکر به آن پرداخته شده شروع به تولید می شود.

10 بانوی کارآفرین و نخبه سوژه های مستند تلویزیونی یک زن یک شهر است و به طور مثال در یکی از قسمت ها به بانوی کارآفرینی اشاره شده که دستگاه سنجش مدیریت تولید کرده است .

همچنین بانوی کارآفرین دیگری که با ایجاد گلخانه واشتغال زایی برای مهندسان کشاورزی علاوه بر اشتغال زایی مکانی برای همشهریان ایجاد کرده تا بتوانند گل و گیاه مورد علاقه خود را خریداری کنند.

----------------------------

برگزاری بیست و سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا

بیست و سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا با هدف ترغیب مردم به واکسن زدن در صدا وسیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ آقای آذربایجانی قائم مقام مرکز گفت: در پیک های مختلف کرونا که از آن عبور کردیم توانستیم اطلاع رسانی های لازم را انجام دهیم و جامعه را نسبت به این بیماری و پیشگیری آن قانع کنیم.

وی ادامه داد: دستور این جلسه با توجه به سرعت گرفتن واکسیناسیون تشویق مردم به واکسن زدن است و باید تلاش کنیم ۷۰ درصد جامعه واکسن بزنند.

قائم مقام مرکز اظهار داشت: در زمینه کرونا دو گانه هایی وجود دارد که وظیفه این کمیته بر طرف کردن این تضاد ها است و در شبکه های ملی همانند شبکه سلامت می توان مناظره هایی با رویکرد طب مدرن و طب سنتی پخش کرد و این موضوع نیز تاکنون ادر این شبکه انجام شده است.

درپایان جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات خود را بیان کردند و مصوب شد تا رسانه های استان با تولید محتواهای جدید و با ارائه شاخص های پیامدی و مشکلاتی که از عدم واکسن زدن صورت می گیرد بتوانند افکار عمومی را در این راستا اقناع کنند.

---------------------------------

تولیدات شبکه اصفهان در گستره استانی و ملی انعکاس می یابد

برنامه های تولیدی معاونت سیمای مرکز اصفهان هم تراز با تولیدات شبکه های سراسری از آنتن رسانه ملی پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی صدا وسیمای مرکز اصفهان، میزان ارسال و پخش تولیدات شبکه اصفهان در سه سال گذشته از شبکه های ملی حاکی ازحضور پر رنگ رسانه استانی در شبکه های سراسری است که در این بین سهم شبکه شما با توجه به ویژگی استان محوری این شبکه بیشتر بوده است. برنامه "زنده رود" یکی از قدیمی ترین برنامه های شبکه اصفهان است که در چند سال اخیر به صورت یک هفته در میان جمعه ها ساعت 9 صبح از شبکه شما پخش می شد؛ برنامه "زنده رود" برنامه ای ترکیبی و گفت و گو محور با آیتم های شاد و متنوع است که هر سال با ساختار متفاوت به روی آنتن شبکه اصفهان و شبکه شما می رود. در حال حاضر برنامه "و خدایی که در این نزدیکی است" با محوریت اذان گاهی و مذهبی ویژه لحظات اذان به تهیه کنندگی آقای ابوترابیان به مدت 30 دقیقه از شبکه شما پخش می شود. برنامه پزشکی "سیب" نیز از دیگر تولیدات شبکه اصفهان است که از این شبکه روی آنتن رفته است. همچنین تولیدات ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان "بچه های فیروزه ای" نیز در گذشته از این شبکه به نمایش گذاشته شده است. سریال "قصه های سجاد" و سریال "پیچ جاده نمناک" نیز در ماه های اخیر از این شبکه پخش شده است. علاوه بر پخش ازشبکه شما، برنامه های "کوک دل" و "کی میاد ستاره چینی" نیز در جدول پخش شبکه های 4 سیما، مستند و آموزش قرارگرفته است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها