توسعه خدمات غیرحضوری تکلیف سازمان و حق مردم است

مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: توسعه خدمات غیرحضوری و نهادینه کردن و ترویج فرهنگ بهره مندی از این خدمات، تکلیف سازمان و سهولت در دسترسی به این خدمات حق مردم است.
کد خبر: ۱۳۴۳۳۴۹
 به گزارش جام جم انلاین لرستان: منوچهر گودرزی ادامه داد: تکریم بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به عنوان یک اولویت باید همواره مورد توجه و اهتمام جدی پرسنل قرار گیرد.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان افزود: جامعه 218 هزار نفری بیمه شدگان و 87 هزار نفری مستمری بگیران تحت پوشش تأمین اجتماعی استان و ارائه خدمات متنوع به این اقشار، نیازمند برنامه ریزی لازم برای توسعه خدمات غیرحضوری به گستره وسیع جامعه تحت پوشش است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها