خلعتبری و شاید آخرین سال برای گلزنی در لیگ برتر

لوسیانو پریرا، 20 گل تا عبور از آرش برهانی

در میان گلزنان برتر تاریخ لیگ برتر لوسیانو پریرا و محمدرضا خلعتبری تنها حاضرین در بین 10 گلزن برتر هستند که در لیگ بیست و یکم فرصت گلزنی دارند.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۳۷

به گزارش جام جم آنلاین، در فهرست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر رضا عنایتی با 147 گل زده دست نیافتنی است و احتمالا معین، امید، آریا و آرمیا، 4 پسر آقا رضا تا ابد به این موضوع افتخار خواهند کرد. مهدی رجب زاده با 116 و آرش برهانی با 115 گل، دیگر گلزنان برتر هستند. عددهایی که در دو فصل گذشته به دلیل بازنشستگی این سه مهاجم، دیگر افزایش پیدا نکرد.

با این حال نفر چهارم این فهرست همچنان در لیگ برتر بازی می کند. او کسی نیست جز لوسیانو پریرا، بهترین مهاجم خارجی لیگ برتر. در بین 10 مهاجم برتر تاریخ لیگ برتر پریرای 86 گله و محمدرضا خلعتبری 76 گله تنها مهاجمانی هستند که در فصل جدید هم حضور دارند. خلعتبری که فعلا در رده نهم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد با زدن 10 گل دیگر از کریم انصاری فرد (77)، جلال رافخایی (79)، ادینیو (82) و فریدون فضلی (85) عبور خواهد کرد اما پریرا اگر می خواهد در این رده بندی صعود کند به 20 گل نیاز دارد تا از آرش برهانی سبقت بگیرد. هر دو اتفاقا هم کمی دور از ذهن است. پریرا در دو فصل اخیر جمعا 12 گل زده و آمار برای خلعتبری هم 8 گل در 7 فصل بوده!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها