عضو شورای اسلامی شهر سمنان در نشست با استاندار سمنان مطرح کرد:

بیان مهم ترین مطالبات و دغدغه های شهروندان سمنان

عضو شورای اسلامی شهر سمنان در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با استاندار سمنان گفت: طی جلساتی که با برخی موثران،نخبگان و مدیران شهری داشتیم برخی از دغدغه مندی و خواسته های شهروندان و همچنین موضوعات استانی با موضوعات و محورهای مختلف مطرح شد که در اینجا بیان می شود.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۳۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، رضا صباغیان در این نشست بر سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور و دیداری که با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آن زمان داشتند اشاره کرد و اظهار داشت: مساله و دغدغه ای که برای تمامی اهالی استان  مدنظر است مساله «مشکل آب» است و به غیر از این نیز موثران خواهان پیگیری طرح ها و موضوعات دیگری نیز هستند. 

وی ادامه داد:  پیگیری انتقال آب خزر، احداث سد فینسک، طرح گردشگری آبگرم، کمک به طرح سرمایه گذاری  تصفیه خانه پساب شهرداری سمنان از جمله طرح ها با موضوع آب می باشد. 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر سمنان افزود: تکمیل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، تکمیل مجتمع رفاهی در بلوار شهید نوروزی، احداث دانشگاه فرهنگیان، تکمیل ساختمان خوابگاهی چمران اداره ورزش و جوانان، اتمام و بهره برداری از سالن های ورزشی ایثارگران و جانبازان در میدان پیرنجم الدین، طرح ۱۸ هکتاری امامزاده یحیی(ع) از جمله مطالبات در موضوعات فرهنگی ورزشی عمرانی است که مطرح  می شود. 

صباغیان افزود:  تامین اعتبارات برای محور جنوب به سمت معلمان، تکمیل جاده سمنان به فیروزکوه، تقاطع غیر همسطح شهرک صنعتی در ورودی شرقی شهر سمنان و رفع مشکل طرح های درآمدزای شهرداری سمنان مانند شهرک آسیا و هوافضا، تکمیل بازارچه صنایع دستی  از دیگر خواسته های شهروندان است. 

وی پیشنهاد داد:   بزرگراه حرم تا حرم و قرارگیری تنها مرکز استان سمنان در این محور ؛ با عنوان و اجرای طرح بزرگراه   قم – سمنان و سپس سمنان به مشهد ایجاد و مطرح گردد.

عضو کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر سمنان تاکید کرد: حمایت شهرک‌های صنعتی بعنوان حامیان مالی در ورزش و  پیگیری پروازهای بین المللی و داخلی با هدف مقصد شهرهای بیشتر و تکمیل چارت فرودگاه یکی از نیازها برای استقبال بیشتر شهروندان است که با پیگیری استانداری و نماینده سمنان،مهدیشهر و سرخه می تواند به نتیجه برسد. 

صباغیان گفت:  انتقال مدیریت مرکزی برخی دستگاه ها به مرکز استان مانند راه آهن، ارتش، شرکت نفت و آنها که استقرار آن باید در مرکز استان باشد  نیز از خواسته های جدی شهروندان سمنان است. 

وی ابراز داشت:  توجه به نیروهای بومی در مدیران استان می توان انگیزه و تلاش را در استان تقویت کند و همچنین جلوگیری از  قانون گریزی  مدیران اعتمادسازی را به وجود آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها