تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان

اداره کل تعاون، کار   و رفاه اجتماعی هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
اداره کل تعاون، کار   و رفاه اجتماعی هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۰۰

 به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،اداره کل تعاون، کار   و رفاه اجتماعی هرمزگان با ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در نشست بین هادی ابراهیمی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همکاری مشترک در جهت‌ترویج و توسعه فریضه نماز در محیط های کارگری امضا و مبادله شد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این نشست اظهارداشت: نماز در فرامین اسلامی به عنوان ستون دین معرفی شده است و امروزه همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ و تقویت ستون دین تلاش کنیم.


وی افزود: قطعا ترویج نماز در جامعه آثار و برکات فراوانی به همراه دارد و می تواند جلوی بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های  اجتماعی را بگیرد.


ابراهیمی بیان کرد: خوشبختانه جامعه کارگری یکی از جوامعی است که در بحث ارتباط با خدا و به جا آوردن فرائض دینی فعال است اما این امر نباید موجب کوتاهی ما از این امر شود.


وی تاکید کرد: شیوع اپیدمی کرونا و محدودیت های کرونایی موجب کم رنگ شدن برگزاری نماز های جماعت شده است اما با توجه به بحث تسریع در روند واکسیناسیون و رسیدن به ایمنی جمعی این امر نیز باید در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محیط های کارگری قرار گیرد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: برای این مهم حتما از ظرفیت های ستاد اقامه نماز استان و سایر نهادهای فرهنگی استفاده خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها