فارس نوشت: تیم صنعت نفت آبادان کمتر از ۴۸ ساعت پیش از آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر، با مشکلات عجیبی مواجه است.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۴۶

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که کمتر از ۴۸ ساعت تا آغاز لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، صنعت نفت آبادان یکی از دو تیم نفتی خوزستان و یکی از سه نماینده استان در این آوردگاه، با مشکلات و عجیب و غریبی مواجه است.

این باشگاه هنوز با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه است و در صورتی که مدیران این تیم، موفق به باز کردن پنجره این تیم نشوند، صنعت نفت در بازی نخست خود با غیبت ۱۵ بازیکن مواجه خواهد بود.

از سویی دیگر، تمام وعده‌های مالی که به این تیم داده شده بود، هنوز محقق نشده است و اگر هم تحقق یابد، این اعتبارات مالی، تنها نیمی از بدهی‌های باشگاه صنعت نفت را رفع و رجوع خواهد ساخت و نفتی‌ها، حتی توان بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را در فصل جدید ندارند.

به موازات آن، این تیم به مراکز مختلفی از جمله آژانس‌های هواپیمایی، هتل، کمپ تمرینی و .. بدهکار است و حتی داروخانه‌ای در خرمشهر، از این باشگاه مبلغ هشت میلیون تومان طلب دارد.

صنعت نفت برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود، به دو میلیارد تومان بودجه نیاز دارد در حالی که مدیران این تیم، از عدم توانایی برای تأمین مایحتاج روزانه تیم خود خبر می‌دهند.

قرار بر کمک ۱۰ میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد اروند به این باشگاه بود که به دلیل تشتت اوضاع مدیریتی، فقدان هیأت مدیره و نامشخص بودن مدیرعامل، انتقال این وجه به باشگاه صنعت نفت در حال حاضر غیر ممکن است.

باید دید که در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت تا آغاز رسمی مسابقات لیگ برتر، بخشی از مشکلات این باشگاه آبادانی مرتفع خواهد شد یا خیر!

به موازات مشکلات جانبی این تیم، علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و امکان همراهی تیمش را در بازی ابتدایی ندارد، در صورتی که منصوریان در سلامت کامل هم حضور داشت، وی بنا بر حکم کمیته انضباطی در دو بازی ابتدایی از همراهی تیمش محروم بود.

تیم صنعت نفت آبادان، در گام نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه شب در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها