سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: لبنان مانند همیشه از فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که ریشه در رژیم صهیونیستی دارد و توسط اربابان و عوامل این رژیم طراحی و اجرا می‌شود، با موفقیت و سربلندی عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، سعید خطیب‌ زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وقایع تلخ لبنان، گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ ثبات و آرامش لبنان، با دقت و از نزدیک تحولات لبنان را زیر نظر دارد و بر این باور است که مردم، دولت و ارتش در کنار مقاومت لبنان با انسجام و وحدت خود، مانند همیشه از فتنه‌ها و دسیسه‌هایی که ریشه در رژیم صهیونیستی دارد و توسط اربابان و عوامل این رژیم طراحی و اجرا می‌شود، با موفقیت و سربلندی عبور خواهند کرد.

وی با محکوم کردن و ابراز تاسف عمیق از آتش گشودن و تیراندازی به مردم بی گناه لبنان که در حال تظاهرات مسالمت‌آمیز بوده‌اند، تاکید کرد: ضروری است دولت و مقامات لبنان نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت‌ها و فتنه انگیزی میان مردم لبنان اقدام عاجل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تسلیت به دولت و مردم لبنان، خصوصاً خانواده‌های داغدار، برای جراحت دیدگان سلامت و شفای عاجل مسئلت کرد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها