معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر تدوین برنامه عملیاتی برای استفاده از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب سد گاوشان به کرمانشاه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۲۱۲۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ منوچهر فخری در نشست پیگیری حل مشکلات آب شرب شهر کرمانشاه عنوان کرد: تابستان امسال به دلیل مشکلاتی که در خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه به وجود آمد، شاهد قطع مقطعی و افت فشار آب در برخی محلات بودیم که با ورود مدیریت ارشد استان و همکاری و سعه صدر مردم این موضوع پشت سر گذاشته شد.

وی افزود: امسال شاید بهانه این بود که در مواجهه با این خشکسالی غافلگیر شده‌ایم، ولی مردم در تابستان آینده دیگر این عذر را نخواهند پذیرفت. 

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خط انتقال آب شرب گاوشان برای انتقال ۲۶۰۰ لیتر در ثانیه طراحی شده و باید برای استفاده از حداکثر ظرفیت این خط در تابستان آینده برنامه ریزی کنیم.

فخری اظهار کرد: مدیران آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب موظف هستند تا یک ماه دیگر یک برنامه مشترک عملیاتی، کارشناسی و دارای پلان های مختلف، برای رفع نقص و بهره گیری از ظرفیت کامل خط انتقال آب گاوشان ارایه دهند تا در نشستی با حضور استاندار بررسی و نهایی شود.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هکتار به مساحت کرمانشاه افزوده می شود و باید از هم اکنون برای تامین آب شرب ساکنان این مناطق برنامه ریزی کنیم تا بعدها دچار مشکل نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات توزیع آب در سطح کرمانشاه پرداخت و گفت: اداره آب و فاضلاب باید با کمک مشاور، امکان توزیع بهینه و یکسان آب در سطح محلات را فراهم کند تا شاهد توزیع نامتوازن آب در سطح محلات نباشیم.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: همچنین آب و فاضلاب باید برای حفر چاه‌های جدید و اتصال آنها به شبکه شهری هر چه سریعتر اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها