به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرپرست شهرداری کرمانشاه از رفع سه گره ترافیکی این شهر با راه اندازی سه معبر جدید خبر داد.

وی افزود: پس از بررسی امکان ایجاد دسترسی و حل این گره ترافیکی با ایجاد یک معبر در شهرک صادقیه به سمت سراب قنبر به طول ۱۸۰ متر و عرض ۲۰ متر ایجاد شود.

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: زیرسازی و جدول گذاری این معبر جدید انجام شده است و طی هفته جاری آسفالت خواهد شد و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری کامل می رسد.

بهره‌برداری از معبر جدید شهرکت کیهانشهر تا پایان ۱۴۰۰

سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: معبر انتهای شهرک کیهانشهر که به بزرگراه امام خمینی ره متصل می‌شود عملیات خاکبرداری آن در سال ۹۹ آغاز شد و بخش عمده‌ای از آن پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی افزود: راه اندازی این معبر جدید به عنوان معبر معین بزرگراه امام خمینی ره می تواند از بار ترافیکی تقاطع غیرهمسطح شهدا بکاهد.

وی بیان داشت: ساخت این معبر به دلیل ایجاد دسترسی کامل به منازل مسکونی این منطقه می‌تواند خدمات شهرداری را به این ناحیه افزایش دهد و از طرفی با توجه به دسترسی کامل خودرو به این منطقه در حوزه معیشتی نیز می تواند سطح شهروندان منطقه را به دلیل افزایش قیمت ملکی افزایش دهد.