پسر سه ساله پاکستانی که آثار کبودی و سوختگی روی بدنش بود، در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به‌طور مشکوکی جان باخت‌‌. والدین او به اتهام کودک‌آزاری بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۱۰

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، یکشنبه هجدهم مهر امسال زوج جوانی که تبعه کشور پاکستان بودند در حالی که پسر سه ساله‌ای را در آغوش داشتند، وارد اورژانس یکی از بیمارستان‌های تهران شدند.

پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کرده اما ساعتی بعد کودک فوت شد. آثار سوختگی و کبودی بر روی دست و پاهای این کودک وجود داشت که همین باعث شک پزشکان شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با هماهنگی قضایی این زوج پاکستانی در بیمارستان بازداشت شده و پیکر هادی سه ساله، کودک فوت شده برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی‌قانونی منتقل شد. دیروز این زوج برای تحقیقات به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

مادر کودک در جریان تحقیقات گفت: من و شوهرم بعد از ازدواج برای ادامه زندگی از پاکستان به ایران آمدیم و در یکی از محله‌های جنوبی تهران زندگی می‌کنیم. علاوه بر هادی که فوت شد، دو پسر یک و نیم و پنج ساله هم داریم. هادی بچه شیطانی بود و با برادرانش مدام دعوا می‌کرد. در جریان بازی و دعوا با برادر بزرگ‌ترش زمین می‌خورد و گاهی همدیگر را کتک می‌زدند و آشتی می‌‌کردند‌. کبودی‌های روی بدنش ناشی از همین زمین خوردن و دعوا‌های سر بازی با برادر بزرگ‌ترش است و من و پدرش او را کتک نزده‌ایم. آثار سوختگی هم مربوط به زمانی است که پسرم هادی سمت گاز خانه می‌رفته و با آن بازی می‌کرد. چند روز پیش هادی با برادر بزرگ‌ترش دعوا کرد و برادرش او را هل داد که از پله‌ها سقوط کرد. یکشنبه گفت شکمم درد می‌کند که او را با شوهرم به بیمارستان بردیم که ساعاتی بعد فوت شد.

این در حالی بود که شوهر او نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کرد.

محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به مشکوک بودن مرگ کودک پاکستانی قرار شد که پزشکی‌قانونی علت اصلی مرگ را مشخص کند. زوج پاکستانی در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها