در دیدار مدیران تعاونی های لنج داران با فرمانده مرزبانی استان بوشهر بررسی شد؛

مشکلات دریانوردی

صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نشستی با حضور فرمانده مرزبانی استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در فرماندهی مرزبانی استان و مدیرعاملین اتحادیه های لنج‌داران بنادر استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۴۰

جام جم آنلاین بوشهر-زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

 

صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، نشستی با حضور فرمانده مرزبانی استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در فرماندهی مرزبانی استان و مدیرعاملین اتحادیه های لنج‌داران بنادر استان برگزار شد.
مدیرعامل تعاونی لنج‌داران بندر گناوه در این نشست، ضمن ارائه گزارشی درخصوص تأثیر سازنده معافیت کالای همراه ملوان در زمینهٔ اشتغال‌زایی و رونق‌بخشی‌ به بازارهای بنادر استان(به ویژه بازار بندرگناوه به عنوان بزرگترین بندر تجاری مردم‌محور استان)، با ارائه طرحی کارشناسی، خواستار ایجاد هماهنگی با ستاد فرماندهی مرزبانی کشور و گسترش تعامل و همکاری پایگاه های دریابانی هرمزگان و جزیره کیش با شناورهای باری استان بوشهر شد.
سید علی موسوی‌ گمارانی گفت: در هنگام برگشت شناورها از کشورهای حاشیه خلیج فارس به بنادر استان بوشهر، مقدار اندکی سوخت در مخازن شناورها باقی می‌ماند که منطقی و شایسته نیست به عنوان قاچاق سوخت تلقی شود. از این رو، خواستار حسن توجه و تعامل سازندهٔ مرزبانی استان بوشهر هستیم.
موسوی گمارانی در ادامه گفت: تعاونی لنج‌داران بندرگناوه آمادگی کامل دارد در جهت حل و فصل اساسی نارسایی‌ها و خلأهای قانونی پوشش بیمهٔ کامل و مستمر ملوانان و قرار گرفتن ملوانان شناورهای سنتی در ردیف مشاغل سخت و زیان‌آور گام بردارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز پس از توجه کامل به پیشنهادهای مطرح شده گفت: ضریب امنیت عمومی به ویژه در کرانه‌های دریایی استان بوشهر در مقایسه با تمام کشور، نمونه‌ای مثال‌زدنی و شایستهٔ افتخار است.
سرهنگ شرفی ابراز داشت: دیدگاه کلی ناجا و مرزبانی این است که مرزبانان حقیقیِ مرزهای دریایی کشور، خود مردمان فهمیم و دلیر این مرز و بوم هستند.
وی در پایان بر ضرورت برقراری هماهنگی و پیگیری پیشنهادهای مطرح شده در این نشست تاکید کرد و خواستار برگزاری مستمر و منظم این جلسات جهت رفع مشکلات موجود شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها