معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال در صبحگاه مشترک عنوان کرد

نیروهای انتظامی در تلاشند تا امنیتی پایدار و مثال‌ زدنی را در کشور ایجاد کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان.
کد خبر: ۱۳۴۱۵۰۹

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری،  جعفر مردانی گرمدره، معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح چهارمحال و بخیتاری به‌مناسبت آغاز هفته نیروی‌انتظامی با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با فرمان، ایمان و عرفانش درس آزادگی و دفاع در برابر متجاوزان را به همگان داد، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و عزت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

نیروهای انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت و آسایش را برای همگان فراهم کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در هفته نیروی انتظامی قرار داریم و این هفته فرصت مغتنمی است تا از زحمات، خدمات، ایثار، از جان گذشتگی در راه عزت و اقتدار کشور، فراهم کردن آرامش و آسایش برای مردم توسط نیروهای ناجا قدردانی کنیم، نیروهای انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت و آسایش را برای همگان فراهم کنند و این نیروها در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

 

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای مومن، متخصص، متدین و ولایت‌مدار توانسته با بهره‌گیری از دستاوردهای علمی در تمامی ماموریت‌های تعریف شده به‌ویژه در بحران‌ها و بلایای طبیعی، خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مقابله با سوداگران مرگ، مقابله با برهم‌زنندگان نظم و جلوگیری از شیوع کرونا اثرگذار باشد.

 

مردانی گرمدره گفت: ماموریت‌های نیروی انتظامی تنها در برقراری نظم و امنیت در جامعه خلاصه نمی‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

نیروهای انتظامی نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه نظم و امنیت و ارتقای قانون‌مندی در جامعه دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نیروهای انتظامی نقش تعیین‌کننده‌ای در عرصه نظم و امنیت و ارتقای قانون‌مندی در جامعه دارند و این مسئله موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است، این نیروها خالصانه برای ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه تلاش می‌کنند و در شرایط مختلف کشور به‌خوبی به وظایف محوله عمل کرده و برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

 

وی در پایان گفت: نیروهای انتظامی در تلاشند تا امنیتی پایدار و مثال‌زدنی را در کشور و چهارمحال و بختیاری فراهم کنند و باید قدردان این زحمات باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها