به منظور بررسی و مشکلات و تنش های آبی

سفر وزیر نیرو به شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری

در پی تغییر دولت و استقرار کابینه سیزدهم و انتخاب وزراء اینک انتظار می رود که تکلیف استانداران سراسر کشور مشخص و مدیران استانی و کارمندان دولتی از بلاتکلیفی خارج شده.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۸۷

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال وبختیاری، اینک و پس از گذشت یک ماه از تشکیل دولت سیزدهم و انتخاب وزرا و معاونین ریاست جمهوری انتظار می رود هیئت دولت و ریاست جمهوری و وزیر کشور در گزینش و انتخاب استانداران با عنایت به روحیه مردمی و جهادی و در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری مبادرت نموده و تکلیف 30 استاندار سراسر کشور هر چه سریعتر  مشخص و روشن شود.

ویژگی خاص سیاسی و اجتماعی استان چهار محال و بختیاری

استان چهار محال و بختیاری با توجه به شرائط اقلیمی،سیاسی و اجتماعی از ویژگی های خاصی برخوردار است که میتوان به جد گفت یکی از سیاسی ترین استان های کشور بشمار می رود.

تعیین استاندار یکی از مناقشات فعالان سیاسی در دولت جدید و تازه نفس

با روی کار آمدن دولت جدید و تازه نفس با رویکرد دولت قوی و مردمی قبل از تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری مباحث و شاخص های استاندار چهار محال بشدت مورد بحث و مناقشه فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی رسانه ای قرار گرفته و هر چه دولت و دولتمردان مشخص می شود، این جدال سیاسی و اجتماعی پررنگتر و ملموس تر قابل مشاهده است.

مدیران ارشد دولتی استان و کارمندان بیش از همه چشم منتظر استاندار جدید

با انتخاب استاندار خوزستان اینک مدیران ارشد دولتی و اکثر کارمندان هر روز یک فرد و افراد مختلفی را در فضای، سیاسی ،اجتماعی و مجازی و رسانه ای مطرح نموده که باعث تنش در میان فعالان سیاسی، حزبی و جناحی قرار گرفته وبیش از همه مدیران ارشد دولتی و کارمندان منتظر تعیین و معرفی استاندار جدید چهار محال و بختیاری هستند.

فضای کاری در بلاتکلیفی و متاثر از انتخاب استاندار

فضای کاری و موجود در ادارات و دوائر دولتی متاثر از این بلاتکلیفی بوده و اکثر مدیران و کارمندان در وضعیتی بلا تکلیف بوده و نمی دانند چه برخورد با ارباب رجوع و سیستم اداری داشته باشند.

معرفی بیش از 50 گزینه برای استانداری استان

شایان ذکر است با مشخص شدن رئیس جمهور منتخب و کابینه سیزدهم تا کنون بیش از  50 گزینه برای استانداری چهار محال و بختیاری معرفی شده و روز گذشته تعدادی از فعالان سیاسی و رسانه ای با استوری نمودن تصویر فردی وی را گزینه نهائی استانداری چهار محال مطرح نموده که می طلبد هیئت وزیران و وزارت کشور در اسرع وقت نسبت به انتخاب و معرفی استانداران اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها