یکی دیگر از انواع شیشه رنگی، شیشه رنگی دیوارپوش می باشد که جلوه فوق العاده ای به فضا می بخشد و ویژگی های بسیار زیادی دارد.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۳۱
مهم ترین ویژگی شیشه رنگی دیوارپوش
 
استفاده از دیوارپوش شیشه ای این روزها به یکی از ترندهای روز دنیا در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. شیشه هایی با رنگ های جذاب، شفاف و زیبا که جلوه فوق العاده ای به فضا می بخشند و محیط های داخلی از یکنواختی و یک دست بودن خارج می کنند. این دیوارپوش ها تنوع و زیبایی چشم گیری به فضای دکوراسیون می بخشند و در دو نوع براق و مات مورد استفاده قرار می گیرند. اما شیشه های رنگی دیوارپوش چه ویژگی هایی دارند؟ مهم ترین مزیت های استفاده از این شیشه ها در دکوراسیون داخلی منازل و ساختمان های اداری چیست؟ در این مقاله می توانید با مهم ترین ویژگی های شیشه رنگی دیوارپوش به طور کامل آشنا شوید، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


دیوارپوش رنگی شیشه ای چیست؟


دیوارپوش شیشه ای یکی از جدیدترین و جذاب ترین متریال های کاربردی در دکوراسیون داخلی است که در رنگ های متنوع و مختلفی تولید می شود. این شیشه ها به عنوان یک پوشش روی دیوارهای ساده قرار می گیرند و جلوه ای جذاب و زیبا به فضا می بخشد. 


با مهم ترین ویژگی های شیشه رنگی دیوارپوش آشنا شوید


شیشه رنگی دیوارپوش که استفاده از آن این روزها بسیار رایج شده است، نه تنها موجب زیباتر به نظر رسیدن ظاهر دکوراسیون داخلی می شود، مزیت های بی شمار دیگری نیز دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های شیشه رنگی دیوارپوش اشاره شده است.


1- شیشه های رنگی دیوارپوش مقاومت بالایی دارند


شیشه هایی که عنوان دیوارپوش استفاده می شوند، معمولاً از جنس لمینت و سکوریت هستند. این شیشه ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارند. از همین رو بعد از نصب آن ها لازم نیست نگران آسیب دیدن شیشه ها باشید. شیشه های سکوریت مقاومت زیادی در برابر ضربات احتمالی دارند و به سادگی نمی شکنند.


2- دیوارپوش شیشه ای در رنگ های متنوعی تولید می شود


تنوع رنگی زیاد در دیوارپوش های شیشه ای موجب شده تا هر فرد با هر سلیقه ای بتواند از آن استفاده کند. شما می توانید این شیشه ها را با هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید و برای زیباتر به نظر رسیدن فضا از آن استفاده کنید. اگر در مورد انتخاب رنگ و ترکیب رنگ های دیوارپوش هنوز به درستی تصمیم نگرفته اید، می توانید از خدمات مشاوره رایگان تترافرم برای این موضوع کمک بگیرید.


3- امکان سفارش دیوارپوش های شیشه ای طرح دار وجود دارد


اگر دوست‌ دارید دیوارپوش های شما طراحی اختصاصی داشته باشند و با طرح لوگو و یا طرح مورد علاقه خودتان تولید شوند، این امکان نیز در تولید این دیوارپوش ها وجود دارد. شما می توانید دیوارپوش های شیشه ای را با طراحی منحصر به فردی که خودتان می پسندید انتخاب کنید.


4- تمیز کردن دیوارپوش های شیشه ای بسیار راحت است


ویژگی بعدی دیوارپوش های شیشه ای که آن را بسیار محبوب کرده است، امکان تمیز کردن راحت این دیوارپوش ها است. شاید تمیز کردن دیوارها کار چندان ساده ای نباشد. اما شما می توانید با یک پارچه تمیز و یک اسپری شیشه پاک کن در عرض چند دقیقه دیوارپوش های شیشه ای را درست همانند روز اولی که آن ها را نصب کردید، براق و تمیز کنید.

مهم ترین ویژگی شیشه رنگی دیوارپوش


5- دیوارپوش های شیشه ای موجب روشن تر به نظر رسیدن فضا می شوند


از دیگر ویژگی های مثبت دیوارپوش های شیشه ای می توان به روشن تر به نظر رسیدن فضا اشاره کرد. شیشه نور را منعکس می کند و از تاریک و یکنواخت به نظر رسیدن فضا جلوگیری می کند. این دیوارپوش ها جلوه روشن و درخشانی به فضا می بخشند و این موضوع با توجه به رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است.


6- دیوارپوش های شیشه ای نسبت به رطوبت مقاوم هستند


دیوارپوش های شیشه ای نسبت به آب بسیار مقاوم هستند و از همین رو از لایه های پشتی خود نیز در برابر رطوبت و نم محافظت می کنند. نصب این دیوارها موجب می شود تا دیوار زیر دیوارپوش ها نیز کمتر در برابر آب و رطوبت آسیب ببیند.


7- استفاده از دیوارپوش های شیشه ای موجب بزرگ تر به نظر رسیدن فضا می شود


درخشش دیوارپوش های شیشه ای موجب می شود تا بعد از نصب فضای شما بزرگ تر از آن چیزی که هست به نظر برسد. 


8- دیوارپوش های شیشه ای موارد استفاده زیادی دارند


استفاده از دیوارپوش های شیشه ای تنها به تزئین مکان های اداری و رنگی کردن بخشی از دیوار اتاق خواب محدود نمی شود. شما می توانید از این شیشه ها برای جلوه بخشیدن به فضای بین کابینتی، رنگ بخشیدن به فضای آشپزخانه، پشت اجاق گاز، تزئین فضای پذیرایی، زیباتر به نظر رسیدن فضای حمام و دستشویی نیز استفاده کنید.


9- دیوارپوش های شیشه ای عایق صدا و حرارت هستند


از دیگر ویژگی های مثبت شیشه رنگی دیوارپوش می توان به جلوگیری از انتقال صدا و حرارت اشاره کرد. از آن جایی که برای تولید این دیوارپوش ها از شیشه سکوریت استفاده می شود، بنابراین بعد از نصب دیوارپوش معمولاً انتقال صدا و حرارت به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می کند.


10- دیوارپوش های شیشه ای نیاز به مراقبت بیشتری دارند


در کنار همه ویژگی های مثبتی که از دیوارپوش های شیشه ای گفته شد، به هر حال جنس این دیوارپوش ها از شیشه است و هر چند که این شیشه ها مقاومت بالایی دارند، اما به هر حال شما باید بیشتر از دیوارهای عادی از آن مراقبت کنید. برخورد اجسام سنگین و ضربه های محکم به این دیوارپوش ها موجب شکستن آن ها می شود.


11- نصب دیوارپوش های شیشه ای بسیار راحت است


یکی دیگر از ویژگی های مثبت دیوارپوش های شیشه ای نصب سریع و راحت آن است. برای استفاده از پوشش های سنگی و یا حتی رنگ کردن دیوارها باید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید. اما دیوارپوش های شیشه ای در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین و زیباترین تغییرات را در فضای شما ایجاد می کنند و فضای ساده خانه یا محل کار شما را به مکانی مدرن و چشم نواز تبدیل می کنند.


12- دیوارپوش های شیشه ای هزینه مناسبی دارند


قیمت دیوارپوش های شیشه ای بر اساس متراژ آن مشخص می شود. در واقع شما برای تعیین هزینه این دیوارپوش ها باید طول و عرض دقیق مکان مورد نظر خود را اندازه بگیرید و سپس در قیمت هر متر دیوارپوش شیشه ای ضرب کنید. این دیوارپوش ها هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای نسبت به سایر روش های جلوه بخشیدن به دیوار دارند. از طرف دیگر از آن جایی که دوام و استحمام این دیوارپوش ها زیاد است و هزینه نگهداری پایینی دارند، تا مدت ها بدون هیچ هزینه و مشکلی قابل استفاده خواهند بود.


13- دیوارپوش های شیشه ای فضای شما را مدرن نشان می دهند


اگر دوست دارید محل کار یا فضای داخلی منزل شما مدرن تر و امروزی تر به نظر برسد، استفاده از دیوارپوش های شیشه ای می تواند راهکاری سریع و کم هزینه برای شما باشد. شما می توانید با نصب این دیوارها روی دیوارهای ساده قدیمی خودتان یک تغییر بی نظیر در فضا ایجاد کنید و محیط منزل و محل کارتان را جذاب تر کنید.


14- امکان ترکیب رنگ ها در طراحی دیوارپوش های شیشه ای وجود دارد


شما می توانید برای نصب دیوارپوش های شیشه ای چند رنگ و یا حتی چند طرح مختلف را با هم به صورت ترکیبی استفاده کنید و فضایی خاص و منحصر به فرد برای خود طراحی کنید. 

مهم ترین ویژگی شیشه رنگی دیوارپوش


خرید شیشه رنگی دیوارپوش


مهم ترین نکته ای که باید در مورد خرید شیشه های رنگی دیوارپوش مد نظر داشته باشید، کیفیت بالا و ترکیب رنگ های متنوع این دیوارپوش های است. تترافرم یکی از معتبرترین تولید کنندگان شیشه رنگی در کشور است که تنوع بی نظیری از رنگ ها و طرح های متنوع از دیوارپوش های شیشه ای را به مشتریان ارائه می دهد. به علاوه شما می توانید دیوارپوش های شیشه ای خود را با طرح و رنگ انتخابی خودتان نیز سفارش دهید و یک دیوار شیشه ای منحصر به فرد را برای خودتان طراحی کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها