اگر شما هم جزو کسانی هستید که همیشه درصدد ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه و محل کار خود هستید. و می خواهید با قیمت مناسب این کار را انجام دهید، خرید لوازم تزیینی مدرن مانند پوستر دیواری و پرده شید گزینه خوبی برای شما می باشد. پوستر دیواری و پرده تصویری، می توانند تغییرات چشم گیری را در دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار شما ایجاد کند.
کد خبر: ۱۳۳۳۷۶۵
در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی درمورد پوستر دیواری سه بعدی و پرده شید تصویری، از محصولات تولید مجموعه دکوپیک را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.
 
چرا باید از دکوپیک پوستر سه بعدی و پرده تصویری بخریم؟
 
پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

یکی از محصولات تزیینی که در سال های اخیر در بین مردم بسیار محبوب شده است، پوستر دیواری است. پوستر دیواری شبیه به کاغذ دیواری می باشد و ویژگی های مشترکی نیز دارند. قابلیت شست و شو راحت، قابل نصب در محیط منزل و اداری از خصوصیات مشترک هر دو محصول می باشد.

ساختار پوستر های تصویری سه بعدی به گونه ای است که، طرح ها با استفاده از سایه به صورت سه بعدی در آیند و بر روی کاغذ های مخصوص چاپ می شوند. پوستر دیواری ۳ بعدی معمولا یک تصویر بزرگ است که دیوار را به صورت کاملا می پوشاند.

کیفیت چاپ و متریال باکیفیت پوستر های سه بعدی‌ به میزانی است بعد از چاپ تصویر مورد نظر، بسیار شبیه به تصویر اصلی خواهد بود. برای مثال، می توانید با نصب پوستر دیواری با طرح دریا و ساحل در اتاق خواب، هر روز وقتی که از خواب بیدار می شوید، با دیدن آن حسی پر از شادی و نشاط برای شروع روز در خود ایجاد کنید.

انواع مختلف پوستر دیواری سه بعدی در طرح و رنگ

تنوع زیاد پوستر های دیواری کار انتخاب را سخت می کند. برای مثال، انتخاب پوستر برای فضای داخلی خانه، مانند پذیرایی، اتاق خواب، یا محل کار و دیگر فضاها متفاوت است. ما در قسمت پوسترهای سایت دکوپیک، دسته های متفاوتی برای شما عزیزان قرار دادیم، تا بتوانید به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از جمله طرح های پوستر دیواری موجود در سایت می توان به مواردی چون، طرح سه بعدی گل و منظره و طبیعت، طرح هندسی، مدرن و انتزاعی، طرح اسپرت، طرح شهر و کشور، طرح کارتون و انیمیشن، طرح چهره، نقشه جهان و... اشاره نمود.

تفاوت های پوستر دیواری و کاغذ دیواری

این دو محصول تفاوت زیادی با هم دارند. اما مهم ترین تفاوت شان به طرح و ابعاد مرتبط می باشد.

·        طرح کاغذ دیواری، از تکرار یک طرح بدست می آید. اما، پوستر دیواری یک طرح خاص دارد.

·        پوستر دیواری به صورت طرح های آماده و سفارشی در بازار موجود است. فرد می تواند از میان طرح های آماده، پوستر تصویری مناسب خانه خود را انتخاب کند. و یا طرح مورد سلیقه خود را سفارش دهد.

·        کاغذ دیواری به صورت رول موجود است. در حالی که پوستر دیواری، در ابعاد مورد نیاز چاپ می شود.
 
چرا باید از دکوپیک پوستر سه بعدی و پرده تصویری بخریم؟
مزایای پوستر دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی نیز مانند دیگر محصولات دکوراسیون، مزایای زیادی دارد.

پوستر های تصویری سه بعدی طرح و رنگ بندی گوناگونی دارند، و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از بین آن ها، بهترین را انتخاب نماید. و به دلیل ایجاد تنوع در محیط زندگی، خرید پوستر های دیواری پر رونق است. و همچنین استفاده از پوستر های دیواری در تزیین دکوراسیون داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها مورد استقبال می باشد.

از جمله دیگر مزایای پوستر دیواری، می توان به تاثیر آن در بزرگ و یا کوچک جلوه دادن فضا اشاره نمود. با انتخاب هوشمندانه از بین طرح های مختلف پوستر سه بعدی،  با توجه به متراژ فضای شما، می توان به وسعت بخشیدن و دلباز نشان دادن محیط تاثیر گذاشت. انتخاب و خرید پوستر دیواری تیره، می تواند موجب کوچک تر به نظر رسیدن محیط شما شده و سبب ایجاد احساس دلگیری در افراد گردد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین دکوپیک، با ارائه مشاوره دقیق و با توجه به تمامی جوانب فضای خانه شما، می تواند در انتخاب و خرید پوستر دیواری شما را یاری رساند تا به محیط منزل خود زیبایی ببخشید.

ماندگاری بالا و طول عمر این محصول از جمله ویژگی های مثبت آن به حساب می آید. طول عمر و ماندگاری پوستر تصویری سبب شده تا در زمان خرید آن، انتخابی هوشمندانه جهت دیزاین محیط های گوناگون می باشد.

پرده شید تصویری چیست ؟

پرده شید تصویری یکی از زیباترین و مدرن ترین پرده های موجود در بازار است که از جنس پارچه باکیفیت و مقاوم تولید می شود. ﭘﺮده ﺷﯿﺪ ﺗﺼﻮﯾﺮی علاوه بر حفظ حریم شخصی، زﯾﺒﺎﯾﯽ منحصر به فردی ﺑﻪ دکوراسیون ﺧﺎﻧﻪ ﻣﯽ بخشد و فضای آرام بخشی را ایجاد می نماید. در این نوع پرده، ﺗﺼﻮﯾﺮ مورد نظر ﺑﺮ روی ﯾﮏ ﻻﯾﻪ از ﭘﺎرﭼﻪ ﭘرده ﭼﺎپ ﻣﯽ گردد.

نحوه حرکت ﭘﺮده ﺷﯿﺪ ﺗﺼﻮﯾﺮی ﺑﻪ ﺻﻮرت اﻓﻘﯽ و از ﺑﺎﻻ و ﭘﺎﯾﯿن می باشد. تنوع طرح های تصویری در این نوع پرده به قدری زیاد است که می توان در محیطی از آن برای تزیین دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار داد. از جمله مکان هایی که می توان از پرده شید در آنجا استفاده نمود، آﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ، اتاق پذیرایی، ﻣﺪرسه، آژاﻧﺲ مسافرتی، ادارات و سازمان ها و... ﻣﯽ باﺷد.
 
چرا باید از دکوپیک پوستر سه بعدی و پرده تصویری بخریم؟
مزایای پرده شید

·        قابلیت تنظیم نور ورودی به محیط

·        تنوع زیاد طرح و رنگ

·        قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی

·        دوام و ﻋﻤﺮ طولانی

·        نصب راحت و سریع

·        قابلیت شستشوی آسان

·        قابلیت چاپ تصویر مورد دلخواه

·        پوشاندن کل پنجره و داخل فضای مورد نظر

·        کیفیت و دوام بالا با توجه به جنس پارچه

·        مقاومت در برابر تابش نور خورشید

·        قابل جمع شدن به صورت دستی یا با ریموت کنترل

در چه مکان هایی می توان از پرده شید استفاده کرد؟

به طور معمول پرده شید از جنس پنبه، کتان، بامبو، سولیت، پلی استر و… می باشد. پرده شید تصویری برای مکان های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان، هتل، ویترین فروشگاه و ... مناسب است. از این پرده ها در زمان نمایش پروژکتور در مراکز آموزشی، سالن های همایش و … نیز کاربرد دارند. بر روی این نوع پرده می توانید طرح مورد دلخواه، آرم و برند کسب و کار، تصاویر شخصی، منظره و طبیعت، لوگو شرکت و… را چاپ نمود. این کار هم جنبه تزیین و هم جنبه تبلیغاتی در محل مورد نظر دارد.

حتی برای اتاق خواب یا اتاق کودک نیز می تواند از طرح دلخواه شخصی و کودکانه چاپ نمود تا فضای دلپذیری برای شما به ارمغان آورد.
 
چرا باید از دکوپیک پوستر سه بعدی و پرده تصویری بخریم؟
کلام آخر

شما عزیزان که به دنبال خرید محصولات تزیینی مدرن و امروزی مانند انواع پرده زیبا و پوستر های تصویری جذاب و با کیفیت هستید، ما به شما مجموعه دکوپیک را پیشنهاد می کنیم. نمونه ای از بهترین و زیباترین محصولات مدرن و به روز را می تواند در این مجموعه خریداری کنید.
·         مجموعه دکوپیک با سال ها تجربه در زمینه تولید لوازم دکوراسیون مدرن، آماده انجام سفارشات شما می باشد. این مجموعه همیشه سعی دارد تا محصولاتی با کیفیت را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه نماید. برای ثبت سفارش به این مرکز می توانید از طریق مراجعه به سایت دکوپیک به آدرس https://deco-pic.com/ مراجعه نمایید. یا برای گرفتن مشاوره یا ثبت سفارش تلفنی از دکوپیک با شماره تلفن های 22320485-021 و ۰۹۰۱۴۳۰۰۴۵۰ تماس بگیرید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها